2011. december 1., csütörtök

Natúr smink

Nem túl izgalmas, de azért megmutatom, mert miért ne. Talán két hete néztem így ki egyik nap, és valahogy elfelejtettem ezeket a képeket. Nagyon natúr, nagyon hétköznap és iskola kompatibilis smink.:P


Arc:
- Missha M Perfect Cover BB Krém (No.23)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic Natural Make-up púder
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Coastal Scents 88 Original (barna, bőrszín)
- Essence eyeliner pen
- Essence hypno gloss spirál (került fel a képet elkészülte után:D ne haragudjatok, reggel nagyon nem vagyok még képben)

Száj:
- Carmex


És így készült:
- Felvittem a bázist az ujjammal.
- Lapos ecsettel bőrszínt tettem a mozgó szemhéjra és a szemöldököm alá.
- A mélyítő vonal kapott egy szép, meleg barna színt, kívül erősebben, belül gyengébben.
- Filces tussal vékony tusvonalat húztam a pillák tövébe.
- Fénykép után spirál és kész.

Jó lefényképezni a sminkeket, mindig látom, hogy kellett volna csinálni.:D

Jó éjt!:)

6 megjegyzés :

  1. Imádom az ilyen minimál sminkeket. Nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
  2. köszi, én is imádom az ilyeneket.:) nagyon sokat dob (látnátok előtte:D:D), főleg, ha valakinek eleve szép az arca, mint pl. Killer Colours Viola. akármit ken magára :O:O:O

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól áll Neked, mondjuk én az erőteljesebb sminkeket részesítem előnybe, de ezek is tetszenek :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm.:) ízlések és pofonok, és ugye úgyis mindenki úgy lehet csak igazán szép, ha az van rajta, ami hozzá közel áll és tetszik neki magán.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett. Én mostanában egyre sötétebb színeket használok, munkahelyre is. Majd elmúlik.:)

    VálaszTörlés
  6. ma én is sötétebbekhez nyúltam, de majd úgyis megmutatom:)

    VálaszTörlés