2011. december 10., szombat

Sötétlila - zöld smink

Ezt a sminket tegnap szerettem volna megmutatni, de későn jutottam el a gépig, szóval maradt mára.:) Valamikor a héten csináltam egy ilyen "este gondoltam sminkelek egyet" keretén belül.:D Hát lássuk!


Használt termékek:
- Essence You Rock! bázis
- Coastal Scents 88 Original (lila, zöld, bőrszín)
- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer (zöld)
- 78-as paletta (szürke, sötétlila)
- Essence eyeliner pen
- Essence szemceruza (04 white)
- Miss Sporty szemceruza (001)
- Essence multi action smokey eyes spirál


Így készült:
- Felvittem az ujjammal a bázist.
- A mozgó szemhéjra világosabb lila került lapos ecsettel.
- Ferde fejű pufibb ecsettel vittem fel a mélyítő vonal fölé a sötétlilát, ferde tusecsettel pedig az alsó pillasor alá.
- A lila területet kicsit elszürkítettem, átmentem rajta egy szürkés szemhéjpúderrel, pufi ecset segítségével.
- A a szemöldökcsontra és a belső szemzugba tettem egy kis fehér szemceruzát.
- A belső szemzugba a fehérre ceruzaecsettel zöldet használtam.
- A mozgó szemhéjra a lila szín fölé csillámos zöldet tettem, amitől nagyon szép zöldes fényt kapott ez a rész.
- Egy bőrszínt használtam a szemöldökcsontra, valamint ezzel elfinomítottam a széleket, pufi ecset segítségével.
- Tusvonalat húztam, aminek a végét 3 pöttyel hosszabbítottam meg, hogy legyen benne valami kis extra.
- Spiráloztam és kész!

4 megjegyzés :