2011. december 3., szombat

Sulismink tegnap

Nagy rohanásban voltam tegnap reggel, úgyhogy nagyon nem tudtam fotózkodni.:D Két képet csináltam gyorsan azért Nektek. Fekete pólóban voltam, és valahogy kedvem támadt valami feketés, szürkéshez a szememre.



Használt termékek:
- Urban Decay Primer Potion
- Coastal Scents 88 Original (bőrszín, szürkés türkiz, fekete)
- Essence eyeliner pen
- Essence hypno gloss spirál



Így készült:
- Felvittem a bázist.
- A mozgó szemhéjra és a szemöldök alá bőrszínt használtam lapos ecsettel.
- Pufi ecsettel a szürkés türkizt a mélyítő vonal fölé tettem egy picivel, bár a képen most nem úgy látszik.:D
- Ceruza ecsetet használva matt feketét tettem a a külső V-be, amit pufi ecsettel maszatoltam el, hogy ne legyen éles.
- Vékony tusvonalat húztam a pillák tövébe.
- Spirál és kész!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése