2011. december 15., csütörtök

Szivárvány smink

Egy régi szivárványos sminket korábban már láthattatok tőlem, de pár napja kipattant a fejemből egy másféle forma, amit meg is valósítottam. Na igen, egyáltalán nem hétköznapokra való.:D



Amit használtam:
- Essence You Rock! bázis
- Coastals Scents 88 paletta (piros, narancs, sárga, zöld, kék, ibolya /meglepő:D/)
- Essence eyeliner pen
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence multi action smokey eyes spirál


Így készült:
- Felvittem az ujjammal vékonyan a bázist.
- A mozgó szemhéjamon fehér szemceruzát maszatoltam el, hogy a sárga sokkal élénkebb legyen rajta.
- A sárgával kezdtem, majd a színeket kicsit összemosva jött a narancs, így mentem végig a szemöldökömig minden színnel.
- A külső résznél élesebbre hagytam a határt, ez alá került a szemem alatt használt korrektorból, hogy jobban kiemelje a színeket, és eltüntessem a szemem sarkában lévő pirosas foltot.
- A belső szemzugnál és az alsó pillasor belső részén szintén sárgát használtam, majd a pillasornál zölddel folytattam, hogy így egy kis keret jöjjön létre.
- Fehér szemceruzával húztam ki a szemem.
- Tusvonal, majd a spirál és kész is!

5 megjegyzés :

  1. ó pedig kíváncsi lettem volna milyen ruckót vennél fel hozzá :)

    VálaszTörlés
  2. Semmi bajom a szivárvánnyal, sőt gyönyörű a tied, de havat akarok!!! :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép let nagyon tetszik le is nyúltam engedelmeddel:)

    VálaszTörlés