2011. december 9., péntek

TCW lakk

Na, azért nem hagylak Titeket ma sem bejegyzés nélkül, még szerencse, hogy mostanság ügyesen végzem blogos teendőim, és mindig van valami a tarsolyomban jó esetben. Ezt a lakkot már rég akartam mutatni, a keddi, >>Mikulásos bejegyzés<<ben pedig láthatjátok élesben is a körmeimen.:)

The Color Workshop nail polish




Ő nekem a 100%-ig karácsonyi lakk. Lehet, már csak azért is, mert karácsonyra kaptam, már nem is tudom mikor... Egy aranyos kis dobozba csomagolták össze egy rúzzsal és egy szemhéjpúder trióval.
Bejegyzés róluk:

A kiszerelés a csomagolás szerint 7,6ml-es. Ezért fényképeztem le viszonyításképp egy Essence colour&go lakkal, mert az ugye 5ml, és valahogy soknak tűnt nekem ez a szám a mennyiséghez képest. Viszont az üvege teljesen megegyezik az Essence You Rock! lakkokéval, ami 7ml-es, úgyhogy talán nem hazudnak.:) Nagyon pici egyébként, és ránézésre nem tűnik kézre állónak ez a kupak, de könnyen megszokható a vele való dolgozás. Hosszabb és vékonyabb a You Rock! kupakjánál. Az ecset végét nem teljesen szabályosra vágták le, ami kicsit macerás tud lenni. Ez a dizájn egyébként nekem nagyon tetszik. Teljesen egyszerű, letisztult. Csak a fekete kupakon tüntették fel arany betűkkel a márkanevet, ami sajnos kopásra hajlamos. Az üvegen egy kis matrica tartalmaz néhány infót. 


Már pár éve megvan ez a lakk, és ezt azért fontos elmondani, mert ennek ellenére semmilyen minőségbeli romlást nem tapasztaltam nála. Egyáltalán nem sűrűsödött be, nem változott a színe, teljesen ugyanolyan, mint újkorában, bár tény, hogy nem használtam annyira sokszor. Főleg mert ahogy már mondtam, nekem ez ilyen igazi karácsonyi lakk. A színe eszméletlen gyönyörű. Karácsony piros/vörös, amit csodaszép mikrocsillámok alkotnak (a piros karácsonyfadíszek szoktak ilyenek lenni:D). Nagyon szépen veri vissza a fényt. A tartósság nagyon függ attól, hogy mivel használom. Most az Essence BTGN alap- és fedőlakkot választottam, 2 nap alatt lepattogtak nagyobb darabok belőle, de használtam már körömerősítő felett, és simán bírta egy hétig is. Ezt ki kell kísérletezni, de nálam a legtöbb lakknál ez így van.

Holnap a mára tervezett sminkes bejegyzés jön!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése