2011. december 11., vasárnap

Tusvonal hétközben

Nem túl kreatív sajnos a címválasztás most sem, de a lényeg benne van. Általában annyi, hogy egy tusvonal és kész, vagy egyetlen szín a szemhéjon... Azt valahogy mindig olyan kevésnek érzem. Szeretek annál valamivel többet csinálni. Bár amiket szoktam, sem bonyolultak, de mégis. Most viszont egyik nap úgy gondoltam, hogy egy észrevehetőbb tusvonallal megelégszem, mert máson tetszeni szokott. Picikét álmos a fejem, a napokban nem voltam jól, boccsi!


Arc:
- Missha M Perfect Cover BB Krém (No.23)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic Natural Make-up púder
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- Essence You Rock! bázis
- Essence eyeliner pen
- Essence hypno gloss spirál
- Coastal Scents 88 Original (enyhe barnás szín a szemöldökhöz, világos bőrszín a szemöldökcsontra)

Száj:
- Carmex


Szóval ez csak egy egyszerű, finom natúr külső hétköznapra. Nem tudom, nézi-e valaki a Pan Am című sorozatot, de abban mindig nagyon szemezek ezekkel az egyszerű de szép sminkekkel, és annyit dob a szereplőkön egy tusvonal is aaaaaa.:D Nagyon jól néz ki!:)

Remélem nem bánjátok, hogy mostanában ilyen sminktúltengés van!

6 megjegyzés :

  1. Felőlem jöhetnek a sminkek, a natúrakat is nagyon szeretem. ^^ És aranyos az álmos fejed. :)

    VálaszTörlés
  2. A PanAm szuper, és jól áll neked ez a natúr vonal. És a tusvonal is. :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a sorozatot, az összes szereplővel együtt, de azért tény, hogy rajtuk elég sok a vakolat, meg úgy is vannak fényképezve, hogy semmi de semmi hiba ne legyen a külcsínyben. :)

    Biztos én vagyok az ezredik aki ezt mondja, de hihetetlen, hogy annak ellenére, hogy nem spórolsz az arcsminkkel (BB krém, púderek, korrektor, pirosító), mégis iszonyú természetes hatású lesz a bőröd, ami nagyon szép. :)
    Szóval szerintem nyugodtan folytasd ezt a natúrsmink vonalat, de teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon jól állna a szem/száj hangsúlyos is.

    VálaszTörlés
  4. lehet, hogy most meg fogsz lepődni, de igazából spórolok velük eléggé.:D valamikor nagyon rég írtam, hogy nem szoktam az egész arcomra tenni alapozót sem a mindennapokban, amitől sokan a hajukat tépnék, de indokolatlanul feleslegesnek tartom újrarajzolni a fejem. főleg, hogy félig eltakarná csak a szeplőim, mert az arcomon többnyire nem szokott azokon kívül oda nem illő lenni. az államat kivéve, általában ott támadnak rám a pattik.:D

    itt is a képen bbkrém az állam és a szám környékén van. korrektor csak a szem alatt. púdert szoktam az egész arcomra tenni. ettől marad természetes. plusz a fejem a barátom vállára teszem, nem marad ott a fél arcom.:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. köszönöm a kedves hozzászólásokat!:)

    VálaszTörlés