2012. január 12., csütörtök

2 nadrág, 2 póló és a bordó ruha

Muszáj volt még keresnem nadrágot meg pólót, és ma nagyon örültem, mert este gyorsan benéztünk még a H&M-be, és sikerült találtam két újabb nadrágot, plusz vettem két újabb basic pólót, az nálam fogyó eszköz. Na, ezért nem csinálok magamról outfit bejegyzést, nem lenne túl izgalmas.:D Gyakorlaton, utána pedig suliban végig a gép előtt görnyedni, és kódokat irkálni nem a legkényelmesebb tetőtől talpig csiniben.:D Kiábrándító vagy sem, én imádok farmerban, pólóban és sportcipőben mászkálni. Mondjuk azért talán annyira nem unalmas a ruhatáram (csomó olyan cucc van, amit nem, vagy csak ritkán veszek fel:D), még fősulin néhány szaktársam meg is jegyezte, hogy mindig annyira jó pólóim vannak és tök jól öltözködök. Hát ez hosszú bevezető lett, bocsikácska.:D:D Na de lássuk mit sikerült.



farmer - H&M - 2990Ft


fekete nadrág - H&M - 2490Ft


Ezt a nacit nagyon ajánlom figyelmetekbe. Csak 2490Ft és olyan 6-7 színben is kapható, volt babakék, sötétkék, lila, piros, fekete, talán még barna is. Nem az akciós termékek között kell keresni. Sima egyszerű, sajnos az a szöszszedős fajta.:D

pólók - H&M - 2990Ft

És a bordó ruha. Ne haragudjatok, hogy ilyen szerencsétlenül tudtam csak lefényképezni magam, de hát nincs fotósom.:D Majd megpróbálok rendes képet csináltatni, ha ez nem elég. Mondjuk nem látszik sajna rendesen, hogy milyen és meddig ér.


Sajna ezzel így majdnem el is fogyott a karácsonyi ajándék pénzem, de pár cuccra már nagyon szükség volt, úgyhogy azt vettem, ami fontos. Még egy táskát tervezek venni. Pontos elképzelésem van, úgyhogy kérem a segítségeteket!!!:D Bőrhatású nem bőr, fekete táskát szeretnék, ami elég nagy pakolós, de nem túl nagy, nincs rajta semmi giccs, cipzáros, és egy akkora pántja van, ami jó ahhoz is, hogy a vállamon hordjam, de ha akarom, át tudom dobni keresztbe magamon. Láttam már sok ilyen táskát, csak sajnos másokon, nem üzletekben.:D Szóval HELP! Aki tudja, honnan szerezhetnék ilyet, szóljon!:)

8 megjegyzés :

  1. Amilyen nekem van Levi's táska krémszínű, az most akciós a Playersrommban, létezik belőle 3 méret, de 2 biztosan. Nekem a legnagyobb van és szó szerint imádom. Most 9999 ft és ha nincs a boltban akkor megrendelik neked ingyen, csak be kell érte menned.

    VálaszTörlés
  2. Én ezt a rucit feketében szerettem volna, de pont nem volt belőle méret :(
    Fekete táskát nem láttál a H&M-ben? Nekem onnan van nagyobb fekete táskám, ami olyasmi, mint amit írtál, meg pár hete is láttam egy hasonlót, csak az kisebb volt, mint ami nekem van.

    VálaszTörlés
  3. a második naci *-* jó hülye vagyok, hogy ma pont a H&M-et hagytam ki... a bordó ruha nagyon szökszi:D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm a tippeket:)

    Babus! néztem H&M-ben ma, de azt egy ilyen mágneses bigyóval lehet csak középen összezárni, és nem akarom, hogy ilyen könnyen bele lehessen nyúlni

    Emese! igazán nincs mit:)

    VálaszTörlés
  5. volt ilyen táska régen mirrorban.:D

    VálaszTörlés
  6. Nem elég a kép, keress fotóst. :)

    VálaszTörlés
  7. lehet hülye dolog, de én pl az ideál fekete táskámat egy kínai üzletben leltem meg. Fekete bőrhatású, állítható pántú, közepesen pakolós, a4es méret simán elfér benne, és olyan félhold alakú az egész, ha érted mire gondolok:D szóval nem téglalap, ennél jobban nem tudom elmagyarázni:D kb 3 éve keresek egy ilyesmit és még karácsony előtt teljesen random láttam meg, amikor nézelődtem, 3500 ft-ért, szóval akár érdemes ilyesmi helyeken is körülnézni:) a bordó ruha pedig nagyon jóó:)

    VálaszTörlés