2012. január 29., vasárnap

3 óra alvás után...

Hát igen, aki éjjel legény... Blablablaaaa.:) Tegnap ünnepeltük barátom és a tesója szülinapját kora este családilag, este/éjjel pedig haverokkal. És mivel ma reggel 9-fél 10 körül én már hádzsü!!! OO, azaz teljesen felébredtem :D, sikeresen 3 órát aludtam, amit érzek is egész délután, mégsem tudok szunyókálni.:D Belenéztem a tükörbe, hogy tejjóóóééég, a hajam a párás levegőtől teljesen tönkrement, el is feküdtem, karikás szemek és beesett, sápadt arc. Gondoltam, lássuk mennyit segíthet ezen egy kis smink!:)


fíl dö difrensz

Nézzük mik történtek!
- A leglátványosabb, hogy rendbe szedtem a hajam hajvasalóval, már sokkal jobb!
- Korrektor került a szem alatti karikákra, nem is kevés.
- Vékonyan BBkrémet tettem az arcomra.
- Transzparens púdert vittem fel a BBkrémre.
- Rózsaszín pirosítóval adtam egy kis színt az arcomnak.
- Megigazítottam a szemöldököm egy barnás szürkés színnel, bár a hajam most jól eltakarja.
- Egy természetesebb hatású spirált használtam, ami épp csak egy hajszálnyit dob a pilláimon, de mégis más.
- Pirosas ajakfilccel megrajzoltam a szám csak annyira, hogy látszódjon.


Termékek:
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Missha Perfect Cover BBkrém (no.21)
- 3W Clinic Professional púder
- NYX pirosító (Angel)
- Coastal Scents 88 Original paletta (szürkés barna a szemöldökhöz)
- Essence hypno gloss spirál
- NYC Smooch Proof lipstain (495 Endless Spice)

9 megjegyzés :

  1. ez nagyon jóra sikeredett és nem is olyan durva a before kép..:D
    szerintem tök cuki..:D
    legalább megérte a buli? :)
    UI: annyira bírom a hajad, komolyan a fazonja meg minden, mindig elgondolkoztat, hogy levágatom, de sosincs merszem rá..D:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöööm:D én csak bátorítani tudnak, eddig talán egyszer voltam olyan szerelmes a hajamba, mint most:D:D

      kellett volna egy vakus előtte kép is, úgy jobban látszana a különbség, ezt elkeféltem.:S

      a buli jó volt, megérte:) csak házibuli, de olyan 15-20an voltunk egy kis házban jóóó hangosan:D jól éreztük magunkat:)

      Törlés
  2. Szeretem az előtte / utána képeket :D így látszódik igazán, hogy mit ér pár cucc is :D

    VálaszTörlés
  3. hihi.. ez nagyon jó poszt lett :) Én is szeretem az előtte/utána képeket.

    VálaszTörlés
  4. De kis bolond vagy, a kialvatlan/sminktelen arcod is nagyon szép! :D

    VálaszTörlés
  5. Szépséges vagy 3 óra alvás után is... tudod, az aki szép, az reggel is szép. :D

    VálaszTörlés
  6. olyan kedvesek vagytok, köszi:)

    VálaszTörlés