2012. január 23., hétfő

Aston lakk

Emesénél, a Thünderke blog írójánál, már találkozhattatok ezekkel a lakkokkal, ő is csupa jót írt róluk. Én először azt hittem, elírta az Astort, amikor megláttam az első ilyen lakkról szóló post címét....:'D Outfit Zsófi nemrég egy csodaszép csillámos kék lakkot mutatott a körmén, majd elájultam én is, tényleg aaannyira szép, majd mindjárt meglátjátok!:D Sokat nem írok róla, ez inkább csak mutogatás lesz, remélem nem bánjátok!

Aston nail polish - matte glitter - 370Ft - Euros bolt





Ahogy én megnézegettem:
A csomagolása egyszerű, de szép, egyáltalán nem tűnik gagyinak, sőt! A lapított ecset a szívem csücske minden lakknál, itt is nagyon pozitívnak tartom. Ami pedig a színt illeti, egyszerűen csodás. Zsófi mondta, hogy elég sok színben kapható, alig tudott választani, és még biztos visszamegy néhányért.:) Csupa csillám az egész, mint egy diszkógömb.



Amit Zsófi mondott:
Tartott tőle, hogy nehéz lesz lemosni, de nem okozott különösebb gondot, azt mondta. A tartóssága remek, csak azért kellett leszednie, mert lenőttek a körmei. Kopás, lepattogás nem is volt! Nagyon meg van vele elégedve, és ahogy írtam, megy vissza az üzletbe venni még párat.:)

Ha szeretnétek, majd a többi lakkot is elkérem tőle lefényképezgetni és megmutatni! Ezen az áron ilyen szuper lakkot öröm kifogni!

Egy kis spoiler! Hétvégén ügyeskedtünk Zsófival a szombat délelőtti csodás napsütéses időben, aminek az eredményét hamarosan láthatjátok itt a blogon, reméljük, tetszeni fog!

11 megjegyzés :

  1. Hű ez tényleg csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  2. Na kösz XD Amúgy nagyon szép ez is :$ tervezem én is, hogy veszek még párat :) csak ahol tudom, hogy kapható, nem esik útba -.- .

    VálaszTörlés
  3. Kell ez a szín is! :)
    Nekem van lilában meg bordós pirosban,(rengeteg szín van belöle)
    A lilát nehéz lemosni,mert sokkal szemcsésebb, ez érződik a felületén is. A bordó olyan mint egy átlagos lakk, sima a felszíne és egyszerűen lemosható, eza szín tartossabb is. Szerintetek mi ennek az oka?

    VálaszTörlés
  4. Pont ilyesmire vadászok már egy ideje:D Hol lehet kapni őket?

    VálaszTörlés
  5. :O na ez a nem semmi, csupa csillááááám, imádom!

    VálaszTörlés
  6. Hoppá, nem semmi ez a lakk, nekem is utána kéne járnom :))))

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! Ha szembe jön velem valahol biztos jön velem haza pár színben :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem ilyenem van pirosban és tényleg nagyon jó♥

    VálaszTörlés