2012. január 20., péntek

Az új hajam

És most nem paróka!:D Ezer éve szemezek ezekkel a szög egyenes frufrukkal, és kétszer már vágattam is, de akkor nem mertük elég rövidre, hátha nem tudom magamnak majd itthon megcsinálni, de most belevágtam! Vagyis a fodrász!:D Eddig imádom, nagyon teszik!



Hát nem a legjobb kép, sőőőőőőőttttt!:D De a lényeg látszik. Élőben mondjuk szerintem jobban néz ki.:D A jól bevált elől hosszú, hátul nagyon rövid forma megmaradt. Imádom így a hajam. Elől hosszú, de nincs vele annyi gondom. Ugyanis én mindig elfekszem a hajam úgy, hogy a nyakam és a vállaim formáját követi a hajam, szóval ha hosszabb, ébredés után kiáll hátul.:D Így pedig nincs ez a probléma, formája is van, a frufruval pedig nekem most még jobban tetszik.:)


Remélem Nektek is!:)

17 megjegyzés :

  1. Dejó én is ilyen fazonon gondolkodom most (frufru nélkül), csak félek tőle, mert az én hajam nagyon hullámos, viszont így ha nincs kedvem vasalni akkor csak összefogom, de a tiednél már nem lehet ezt megcsinálni :D

    VálaszTörlés
  2. De jó, olyan franciás! :) Nekem tetszik, maradjon!

    VálaszTörlés
  3. már megszoktam, hogy mindig meg kell csinálni, mert jó ideje ilyen hátul. a frufru az, amitől féltem, hogy gondok lesznek vele:D nekem is hullámos/göndör a hajam, szóval vasalgathatom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen ez az a művelet amihez nekem nem mindig van kedvem :D

      Törlés
  4. Hát ez valami fenomenális! :-) Irigy vagyok! ;-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos lett! Szuperül áll!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bájos vagy ezzel a frufruval :)

    VálaszTörlés
  7. nagyoon jóó!! brutál jól áll!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon gyönyörűséges lett. A fufrumat én is két hete vágattam le így :)
    Most indult nálunk egy nyereményjáték, ha érdekel nézz be! *Chanel

    VálaszTörlés
  9. olyan kedvesek vagytok! köszönöm:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól áll:) régebben nekem is volt ilyen hajam,aztán most növesztésbe kezdtem :)

    VálaszTörlés
  11. HÚ baromi jó lett! Nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia,nagyon tettszik a hajad :) én is ilyet szeretnék,de azt hallottam,hogy csak egy pár hétig néz ki így utánna nagyon csúny a lesz,ez igaz? És szerinted érdemes levágatnom ilyenre??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem már elég sokszor volt ilyen és hasonló a hajam, plusz nekem hullámos/göndör eredetileg, szóval elég nagy kihívás, de nem lesz csúnya később sem.:) Szerintem vágj bele, nem fogod megbánni! (ha meg igen, megnő:))

      Törlés
    2. Köszönöm a segítségedet,:)
      És sokat segítettél vele:)

      Törlés