2012. január 15., vasárnap

BolondZsófi - Loser

Visszatééééééért!!!
Eredetileg strébert akartam csinálni, de valahogy egy ilyen, a tipikus amerikai gimis sulis fotózásra készült szerencsétlen kerekedett ki belőle.:D A sima stréber nem járt volna annyi sminkkel, de mivel korábban volt róla szavazás, hogy szeretnétek-e olyan BolondZsófikat, amikben csak vagy főleg a beöltözés a lényeg, azt szavaztátok legyen, esetleg azt is megcsinálom hamarosan.:) Na nem pofázok, úgysem arra vagytok kíváncsiak ekkora szünet után.:D




Jobb ha közvetítem a tartalmat.:D
1. kép: iskolai fotó
2. kép: idiótán röhög
3. kép: rákacsint a kiszemeltre...:D:D


Ezt így kb. a Bajos csajok végén lévő matekverseny ihlette, amikor a béna ellenfél csajt szólta le gondolatban,  hogy a szemöldökére ráférne egy igazítás, csipetnyi csóró rúzs ragadt a fogára, úgy van felöltöztetve, mint egy ájtatos manó...:D Remélem értitek.:D Ez a ki akartam csípni magam az iskolai fotózásra, de béna vagyok.:D



És egy kép, hogy megnyugodjatok, én még mindig én vagyok, a rajzolt pattik, a rúzsos fog és a szemüveg alatt is:D 


Remélem tetszik és hogy nem kerülök vele semmilyen fikázódó oldalra!:D

18 megjegyzés :

  1. Áh ez nagyon jó lett :) 3. kép a kedvencem :) *Chanel

    VálaszTörlés
  2. hát te beteg vagy, de jó értelemben :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon állat :) :) (de tetszik) :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon tetszett, még ilyet! :-)

    VálaszTörlés
  5. A rúzsos fog viszi a pálmát. :D

    VálaszTörlés
  6. :D:D:D:D:D:D Nagyon feldobtad a napom!

    VálaszTörlés
  7. ez de tuti,nagyon bolond vagy:DD még több ilyet!:) amúgy jó a francia könyv..nekem is olyanom van:DDD

    VálaszTörlés
  8. köszönöm mindenkinek:D örülök, hogy átjött:D:D:D

    VálaszTörlés
  9. Jézusom, azt a szemüveget ugye senki nem használja? :DDD

    VálaszTörlés
  10. Jót nevettem ezeken a képeken!:)

    VálaszTörlés
  11. hahaha de lökött vagy :D De ez nagyon jó lett :D Tényleg emlékeztet a filmekben évő loserekre :D jó lett!

    VálaszTörlés
  12. :D :D :D Nagyon jóóóó!!!! :D

    VálaszTörlés
  13. De jó, ötletes! :D és ugyanolyan francia könyvem van :)

    VálaszTörlés
  14. :DDDDDDDDD istenem mikor megláttam az első két képet :DDD
    nagyon jó

    VálaszTörlés