2012. január 13., péntek

Dupla tusvonalas smink

Mostanában a buksimból kipattanó sminkötleteket a telefonomba irkálom jegyzetként, nehogy elfelejtsem.:D Meg így meg is szoktam csinálni őket, szóval azt hiszem ideje lenne elkezdeni mindent a telefonba írni.:D

Használt termékek:
- Essence You Rock! bázis
- Coastal Scents 88 paletta (fehér, bőrszín, sötétkék és barna a szemöldökhöz)
- TCW tus (fekete)
- Essence Metal glam tus (02 on the go)
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss spirál


Így készült:
- Az ujjammal felvittem a bázist.
- A mozgó szemhéjamra és a belső szemzugba fehér szemhéjpúdert tettem lapos ecsettel.
- Kisebb pufi ecsettel a mélyítővonalhoz sötétkéket használtam.
- Ugyanezt a színt ceruzaecsettel az alsó pillasorom alá is vittem fel és kifelé dolgoztam el.
- A smink széleit világos bőrszínnel finomítottam és ugyanez a szín került a szemöldökcsontra is.
- Először fekete, majd fölé kék tusvonalat húztam, mindegyiknek kis farkincát rajzoltam.
- A vízvonalam fehér ceruzával húztam ki.
- A szemöldökömön szürkés barna árnyalattal mentem át (bár ezt a lépést nem szoktam beleírni).
- Spiráloztam és kész!


Remélem tetszik!:)

11 megjegyzés :

  1. szép *-* egyből a csillagos ég jutott eszembe :$

    VálaszTörlés
  2. fúúú, baromi jól néz ki, csodaszép lett :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  3. Ölni tudnék egy ilyen kék tusért :D Mindenhol keresem, de sehol sincs. Ahol meg volt az limitált kollekció részeként adták ki régebben. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha gondolod nagyon szivesen neked adom ezt az essence tust,mert én nem használom,csak pls dobj egy mailt -> ms.xixin@gmail.com :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ez de jó :) Az Essence bázis az milyen? Régóta gondolkodom, hogy beszerzek egyet, de még nem nagyon olvastam róla.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!:) én szeretem. az állaga tök jó krémes, könnyen elkenhető, csak gyorsan kell csinálni, mert rövid a száradási ideje. nagyon kevés kell belőle, és nekem eddig mindig tartott egész nap.:) szóval részemről szuper és jó vétel volt

      Törlés