2012. január 31., kedd

Essence I ♥ stage szemhéjalapozó

Korábban is gondolkodtam a beszerzésén, mert még a You Rock! trendkiadás bázisát megvettem, szoktam is használni, és nagyon jó tapasztalatom van vele. Ezt pedig most gyorssegélyként szereztem be, a hétvégi ünneplésre vittem magammal mindent, amire csak szükségem volt, kivéve szemhéjalapozót, ami az állomás aluljárójából felsétálva a peronra, a csokis pitével a kezemben jutott eszembe.:D De barátom szerencsére elvitt a Müllerbe, úgyhogy hála neki, megmenekült a nap.... Csak viccelek, azért nem sírom el magam, ilyenektől.:D Na de sok a rizsa...

Essence I ♥ stage eyeshadow base - 749Ft

A You Rock! szemhéjalapozóról itt olvashatjátok a véleményem, igyekeztem részletes lenni:
http://hard--candy.blogspot.com/2011/07/essence-you-rock-szemhejpuder-alapozo.html

A csomagolása teljesen olyan, mint pl a stay with me szájfényeké. Egy az egyben ugyanakkor, fekete kupakkal, átlátszó tubus. A 749Ft-unkért 4ml terméket kapunk, ami elvileg fél évig őrzi meg a minőségét. Ezek szerint most féléves a You Rock! bázisom, de semmiféle változást nem tapasztaltam sem illat, sem állag, sem teljesítmény terén, szóval nem fogom kidobni. Vessenek rám követ, de én kétkedéssel viszonyulok ezekhez a szavatossági időkhöz. Ez olyan, hogy felbontástól számított ennyi meg annyi idő, de ki tudja mióta van a boltban, hányan nyithatták ki, szóval én úgy vagyok vele, amíg nem tapasztalok minőségbeli változást, maradhat.


Szembetűnő változás a korábbi darabhoz képest, hogy ebben egyáltalán nincsenek csillámok. A You Rock!-ot teletömték aranyfényű mikrocsillámokkal, ami egyébként egyáltalán nem zavaró, a legtöbb esetben nem is látszik, de azért nem baj, sőt, kifejezetten jó ötlet volt állandó darabnak behozni egy ilyen sima verziót is. Egyetlen színben kapható, kicsit sárgás beütésű bőrszín, ezzel végül is nem lehet mellélőni. Enélkül is bőrszínre dolgozunk alapból. Az illat hasonló az előzőéhez, de itt nem olyan erős, és nagyon hamar elillan. Nekem ez olyan kozmetikai termék illat, nem kellemetlen egyáltalán.

Az állaga nagyon krémes, könnyű vékonyan elkenni. Az applikátor olyan, mint a szájfényeké általában, kellő mennyiséget vesz fel, ami bőven elég mindkét szemhéjunkra. A tartóságga ugyanolyan jó, mint a You Rock! bázisé, nálam simán kibírta az egész délutánt, estét, éjjelt, kb. délután 4 körül sminkeltem és éjjel 4 körül mostam le. Szóval nem bánom, hogy megvettem, bár a hosszú napokra mindig az Urban Decay-t használom, biztos, ami biztos, de ha nincs szükség egész napos tartásra, tökéletesen megfelel ő is, bár ahogy írtam, nálam bizonyított, pedig szeretnek nálam beülni a porok a ráncokba.


Összességében, aki keresgél a drogériák polcain egy nem túl drága, de megfelelő szemhéjalap után, én bátran ajánlom, habár lehetséges, hogy ami nekem bevált, az másnál nem fog, de érdemes tenni vele egy próbát szerintem.

4 megjegyzés :

  1. Nézegettem már, de mivel nekem is megvan a you rock verzió, még nem vettem meg. Egyébként azzal sincs bajom, az utazós neszesszerem állandó lakója, de itthon mindig paint pothoz nyúlok.

    VálaszTörlés
  2. Nekem egy kicsit tul ,,meszes,,en inkabb paint potot hasznalok

    VálaszTörlés
  3. Nekem sajnos nem vált be... Pár óra alatt összefolyik a festék...
    Próbáltam az ArtDecót is, az se jobb, bár a színeket jobban kiemeli, csúnyán összefolyt az egész... Natúr sminknél nem is olyan gáz, de hétvégén a kékkel próbálkoztam. Hááát... Horror :D

    VálaszTörlés
  4. Én eddig nem mertem megvenni. Catrice van meg, az többé-kevésbé működik. csak olyan kicsike!:)
    Lehet, hogy kipróbálom ezt. Végülis nem nagy összeg, ha nem jön össze.
    Örülök, hogy írtál róla!!:)

    VálaszTörlés