2012. január 28., szombat

Essence stay with me szájfény

Ma befutottam a Rossmannba venni pár dolgot, és gondoltam, megnézem az akciós Essence termékeket, hátha találok valami nekem valót. Nagyon lefosztották a polcokat, természetesen a legjobb termékekből már nem volt egy sem, de azok közül sem kellett volna semmi, úgyhogy nem bánom. Ezt az egy szájfényt vettem, hogy tegyek még egy próbát velük.

Essence stay with me longlasting lipgloss - 05 I like cotton candy - 299Ft


Még a stay with me szájfények megjelenésekor írtam a me&my icecream árnyalatról, ami egyáltalán nem nyűgözött le. Bár nem azt a színt terveztem megvenni, és talán amiatt sem lopta be magát a szívembe. Kapóra jött az akció, hátha most megbarátkozunk.:D

Itt olvashattok a me&my icecream-ről:


A csomagolás teljesen szimpatikus nekem. Fiatalos, kellemes, minimalista dizájnnal, a fekete színt feldobják a szájfények saját színei. Szerintem határozottan jól néz ki. A tubus 4ml-es. sosem fog elfogyni...:D Az applikátor az ezekre a szájfényekre jellemző furcsa formájú, sokak által nem igazán kedvelt. Én viszont elég pozitívan viszonyulok hozzá. Ennél a darabnál is az az észrevételem, hogy egy mártással kellő mennyiséget vesz fel, ami az egész szájra elég. Legalábbis az én csöpp kis számra.:D Most is elszórakoztam, amikor a gömbölyded végével próbáltam szépen kikenni a szám, de megoldható.:)


Ez a lilás beütésű rózsaszín az I love cotton candy nevet kapta. Volt egy pontosan ilyen színű Barbie cipőm.:D  Szuperek ezek a fantázianevek, jól illenek a színekhez, és olyan édességes, igazi candyland nevek a candyland színekhez. Az illata számomra nem valami kellemes, ilyen nevek mellé sokkal édesebb illatot képzelek, kicsit műanyag..:S

Az állaga sűrűbb, mint általában a szájfényeké, olyan hosszan tartó szájfény sűrűségű (ha ez mond valakinek bármit is:D), aminél érezni is, hogy "na ez bizony a számon marad egy ideig, az tuti biztos". Bár a Max Factor tartós szájfénye ennél jóval sűrűbb állagú, de azt mondjuk nehezebb is egyenletesen eloszlatni. A pigmentáltság nagyon megfelelő, öröm olyan ajakra való termékkel találkozni, legyen az rúzs vagy szájfény, mindegy, ami tényleg azt a színt produkálja felvitel után is, mint a tubusban. 5*!!!


Na és a fő problémám, amivel korábban szembesültem, itt is felütötte a fejét! Összegyűlik! Itt a képen látszik, hogy ahol az ajkaim összeérnek, ott vastagabban áll, akárcsak a száj ráncaiban. Én még nem találkoztam senkivel, akinek babapopsi sima szája lenne, szóval önmagában használva én kételkedem, hogy bárkinek is csodásan elterülne az ajkain, de jelentkezzenek, akinek szép!:D 


Remélem nem untattalak Titeket, és bízom benne, hogy aki rákapna a post alapján erre a termékre, még talál valamelyik Rossmannban! Nem csak ez az egy árnyalat akciós, érdemes körbenézni!

3 megjegyzés :

  1. Szerintem ezt most mindenki megvette :-)

    299forintért a tökéletes lilás szájfény, és még nem is rossz!

    VálaszTörlés
  2. pont ezt vettem meg tegnap :D nagyon szép, természetes színe van! nekem nem gyűlik össze a számon, sőt! Ez az eddigi legjobb szájfényem, és tényleg tartós, ráadásul nem is ragad. Drágábban is megéri megvenni a röbbi árnyalatot is :)

    VálaszTörlés
  3. Én is ezt vettem meg! Ennyi pénzért tök jó sztem! :)

    VálaszTörlés