2012. január 11., szerda

Kék, csillámos körmök

Szemezek már jó ideje a babakék Maybelline lakkommal, de szilveszterre nem ilyet akartam, legutóbb mikor festettem, színházba mentünk, oda meg nem akartam ilyen élénk színeket, de most!:D Majd mutatok nektek egy csodaszép lakkot, amit ma vett Outfit Zsófi. Eszméletlen szép tényleg!:)



- Orly Nailtrition
- Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
- Essence nail art twins glitter topper (azt hiszem ő a Clyde nevű) - gondolom senkinek nem kell bemutatni:)


Először szépen lekentem a körmöm az Orly lakkal, nem árt neki az erősítés. A kéket két rétegben vittem fel, úgy emlékeztem ennyi simán elég a tökéletes fedéshez, de még igényelt volna azért egy harmadikat, viszont annyit nem vártam volna a száradással... A tetejére ment a csillámos lakk, aminél már most félek milyen szenvedés lesz lemosni, de valahogy ez így annyira megtetszett, hogy muszáj volt mindegyikre most. Remélem sokáig nem fog lekopni.:D


Remélem tetszik!

1 megjegyzés :