2012. január 21., szombat

Kék-lila smink

Ezt a sminket már egyszer megcsináltam, de nem volt elég határozott elképzelésem az elején, ami meglátszódott a végén szerintem, meg a spirál is lemaradt, úgyhogy újra elkészítettem.



Használt termékek:
- Essence You Rock! bázis
- Coastal Scents 88 Original (kék, bőrszín)
- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer (sötétkék, rózsaszín fényű fehér)
- Lora hármas szemhéjpúder
- Essence smokey eye szemceruza
- Essence multi action smokey eyes szempillaspirál


Így készült:
- Az ujjammal eloszlattam a szemhéjamon a bázist egészen a szemöldökig.
- Lapos ecsettel felvittem a matt kék színt a mozgószemhéjra és az alsó pillasor alá.
- A mélyítővonalhoz fényes sötétkéket tettem pufi ecsettel.
- A belső szemzugba a Lora paletta lila színét vittem fel.
- Matt bőrszínnel finomítottam a széleket.
- A szemöldökcsontra rózsaszín fényű fehér szemhéjpúdert használtam.
- Erős fekete szemceruzával kihúztam a vízvonalam.
- Spiráloztam és kész!


Remélem tetszik!

5 megjegyzés :

  1. kár, hogy nincs egész arcos kép, érdekelne, hogy úgy hogy áll. :) amúgy nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. ilyen kis kísérletező/gyakorló sminkeknél általában az arcom nem csinálom meg, de akkor ezután nem lustizok:D

    VálaszTörlés