2012. január 10., kedd

KreatívKedd - Festmények

Fú már a 11. KreatívKeddünk, nem semmi.:) Ezen a héten a festményeket választottuk témának. Kedvenc festmény vagy akármilyen festmény, vagy ami egy festményről eszünkbe jut.



Nem Picasso a kedvenc festőm, sőt, de valahogy ehhez a kicsit elvetemült ábrázoláshoz támadt most kedvem, plusz az én kedvencem, René Magritte képei között nem inspirált egyik sem eléggé. Voltak ötletem, lehet valósítok is meg belőle majd valamit, bár ezt nem először írom.:D Ötletem mindig nagyon sok van, csak sose csinálom meg, mondtam is párszor, hogy rugdaljatok már!!!:D


Tükrözve csináltam meg, remélem nem zavar össze senkit.:D





Remélem tetszik!:)

Többiek munkája:

22 megjegyzés :

  1. Te beteg te :D úgy szeretlek :D

    VálaszTörlés
  2. űbertuti maszk, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez avanzsált most a kedvencemmé tőled!

    VálaszTörlés
  4. Hú, az durva hogy bevállaltad az egész arcost! Durva meló lehetett... Meg a lemosás... Na de eszméletlenűl jó! :)

    VálaszTörlés
  5. köszönööööm, de arik vagytok:D örülök, hogy tetszik:D az első is ilyen egész arcos volt amúgy:)

    VálaszTörlés
  6. qrva jó, ez a legjobb, nagyon tetszik...

    VálaszTörlés
  7. mindent beleadtál,szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Naggggggggggggyon jó :) Readerből olvasok általában, de muszáj volt megnyitnom és hozzászólnom, mert őrületesen jó lett :)

    VálaszTörlés
  9. Bakker csinálhattad egy darabig :D rohadt jó lett !

    VálaszTörlés
  10. Bocsi Glória a törlésért, csak 3szor érkezett meg ugyanaz az üzi!

    VálaszTörlés
  11. A tiéd tetszik a legjobban :) Nagyon klassz!! Gratu!

    VálaszTörlés