2012. január 24., kedd

KreatívKedd - The Rocky Horror Picture Show

Erre a hétre a The Rocky Horror Picture Show című filmet választottuk témának. Nem tudom, hányan láthattátok, én szeretem, akkora hülyeség, Tim Curry pedig egy állat benne.:D Aki látta, annak szerintem egyértelmű, hogy miért került a témáink közé.:)



Nekem Magenta sminkje nyújtott némi inspirációt, de egy az egyben semmit nem akartam lemásolni a filmből, úgyhogy csak nézegettem mik vannak, és igyekeztem ötletet meríteni.:)


Nos hát, ez sikerült!







Többi KreatívKedd munka:

8 megjegyzés :

  1. Jajj, csuda szép lett :) Az a lila a szemeden nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Mivel lila, így rossz nem lehet/lett. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem az utolsó képek közül a bal oldali a kedvencem :D
    Láttom a pöttyös köröm befigyel! :D Az még az, amit mutattál vagy újracsináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az még az:D jó, hogy kérdezted, most akarom lemosni.:D

      Törlés
  4. jól áll a lila szín! :) csodásmesés:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett :$ és a rúzs színe nagyon dögös :D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűű lett,imádom a lilát *.* Ezt a filmet már ezer éve meg akarom nézni,csak mindig elfelejtem..majd most! :D

    VálaszTörlés