2012. január 7., szombat

Mai szerzemények

Ma szép hosszú, tömény napom volt. Kora délután mentünk Győrbe nézegetni, vásárolni és színházba. A színház szupi volt, a Portugál című darabot néztük, amiről már nagyon sok jót hallottam, nem csalódtam. A vásárlás pedig... Én nem az a fajta leányzó vagyok, aki kifogja a jó akciókat, hanem aki utólag tépi a haját, hogy 1 hónappal később fele annyiba kerül valami.:D De most!!! Eljött az én időm, úgy tűnik!:D

Összesen kb. 15.000Ftot költöttem, és mutatom mi mindent sikerült belőle vennem. Ezeken kívül egy melltartót is, de azt nem mutogatom.:)



pólók - H&M
- bal: 2000Ft akciósan
- másik kettő: 3000Ft együtt

kardigán - H&M - 2490Ft

kisestélyi - H&M - 2000Ft akciósan

farmer - Tally Weijl - 5995Ft

Olyan akció van most a H&M-ben, hogy ha 3 akciós terméket vesztek, a harmadik nem kerül semmibe. Én az egyik pólót, a kis ruhácskát és melltartót vettem 2000-ért, és így került a három végül 4000Ft-ba. El vagyok ájulva.:D Mondjuk kevés akciós ruha volt már, ami tetszett, eléggé kifosztották az üzleteket, de lehet még gyöngyszemeket találni szerintem.:)

Ezt pedig nem ma és nem is én vettem. Anyukám pici S. Oliver táskája, ami szerintem marha aranyos, és mára kölcsönkértem tőle, mert csak ilyen "épp hogy pár dolog belefér" táskát akartam magammal vinni. Gondoltam megmutatom, a Humanicban vette kb. fél éve azt hiszem.


8 megjegyzés :

  1. az az ruha.. áááá. beleszerettem. és reménykedek, hogy még vár rám valahol egy darab belőle... felvéve is képeeet.. lécciii (:
    [ szépenpislogvanézek. ]

    VálaszTörlés
  2. én is pont ma voltam vásárolni, H&M-ben is, de valahogy erről a három akciós termékes dologról lemaradtam :D meddig tart, ki volt írva? köszi :)

    VálaszTörlés
  3. eperpanna: jó majd csinálok olyat is valamikor:D

    Vivien: nem tudom meddig tart, nem láttam kiírva, csak hangosbemondóban mondták be, és arra kaptam fel a fejem

    VálaszTörlés
  4. szuper dolgokat sikerült kifognod *.* én pont a melltartóra lettem volna kivi.... ahj xD :D

    VálaszTörlés
  5. eperpanna,
    a debreceni hm-ben is volt olyan ruha, más színben is volt.

    VálaszTörlés
  6. A ruha nagyon szép! Jó dolgokat fogtál ki.

    VálaszTörlés
  7. köszi. akkor remélem holnap még lesz :) anyud táskája pedig tényleg nagyon édi.

    VálaszTörlés
  8. A ruháért én is irigykedek. És mindenképp csinálj képet felvéve! :)

    VálaszTörlés