2012. január 26., csütörtök

Mia Secret Mood színváltós lakk

Ezeket a csodás lakkokat karácsonyra kaptam ajándékba, csak nem érkeztek meg időben, de én tegnap nagyon-nagyon örültem, mikor a postaládában vártak rám.:) Köszönööööm!:* A címből már tudhatjátok is, miért olyan csodásak.

Mia Secter MOOD color changing nail polish
- Papaya to Mango
- Morado to Azul
- Green to Yellow



Három csodaszép dundi  üvegcse egyenesen Amerikábóóól. Sajna nincs rajta, hogy hány ml-es, nem tudom megmondani. A nevek szerintem nagyon jópofák, a kupakon lévő matrica pedig egyértelműen jelzi, hogy melyik színből milyen lesz. Kicsi koromban volt egy színváltós fogkefém, amit imááádtam. Engem ilyenekkel nagyon meg lehet fogni.:D

A képen két rétegben van a körmömön, azóta kentem rá egy harmadikat is, mert nem fedett tökéletesen. Szerencsére egész gyorsan szárad, úgyhogy nem macerás a három réteg. Fedőlakkot viszont nem kentem rá, hátha gyengítené a színváltóképességet.:D Száradás után matt a lakk a körmökön, meg is lepődtem, ahogy száradt, de nagyon jól néz ki.:)


Meleg hatására változnak meg a színek, pl. meleg víz, hajszárító, de nálam reggelre is átszíneződtek a meleg takaró alatt, nyamnyam.:D A legérzékenyebb a narancs színű lakk, ami a test melegétől is könnyen vált, ha épp nem jégcsapok az ujjaim.:D A zöldnek már több kakaó kell, a kéknél pedig nem olyan drasztikus a különbség.

A színek...

Papaya to Mango - narancs
A narancssárgában apró narancsos csillámok vannak, nagyon szép. Neonos citromsárgára vált át a melegtől. Nagyon szép, amikor félig ilyen félig olyan.:)

Green to Yellow -zöld
A zöldben nincsenek csillámok, sima egyszerű mélyzöld alapból, néha kekinek tűnik, és a melegtől egyre világosabb, végül sárga lesz. A képen egész világos, de a lefagyott ujjaimon most épp sötétzöld, waaahh immmádooom!:D

Morado to Azul - kék

És a kék, szándékosan hagytam utolsónak, mert képtelen vagyok betelni ezzel a csodás színnel!!! Gyönyörű matt sötétkék, ami oldalról lilának néz ki, csodaszép világos türkiz mikrocsillámok dobják fel, a melegtől pedig világosabb lesz. Eszméletlen. Még a színváltás sem kell hozzá, hogy teljesen beleszeressek, mert önmagában is eszméletlen gyönyörű!

Tudom, elég cifra ez így, de nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki mindegyiket azonnal.:D

Alapból

Melengetés után

10 megjegyzés :

  1. nagyon csecse lakkok :D nekem is fog fogkefém és hangulat gyűrűm is :D

    eddig valamiért ezek a színváltós lakkok nem fogtak meg, de ennél látványos a változás és biztos tök vicces lenne viselni :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. hàt ez nagyon fullos!!mennyibe kerult?!!

    VálaszTörlés
  3. Döbbenet, hát ez tök jó!!!! Hatalmas gag!!!!

    VálaszTörlés
  4. Wááá, kell ilyen. Nekem a narancssárga jön be :]

    VálaszTörlés
  5. nagyon tuti, én is imádnám! :)

    VálaszTörlés
  6. áhhh de pritti!! régóta pályázom vmi hasonló lakkra,,,,ebay lesz :-)

    VálaszTörlés