2012. január 18., szerda

Miből lett a cserebogi?

Vagyis én.:D Krisztivel pár napja régi fényképeket mutogattunk egymásnak, hogy néztünk ki évekkel ezelőtt. Gondoltam csinálok egy ilyen rendhagyó, kicsit személyesebb bejegyzést, amiben mutatok pár képet, miből kellett a mai kiadásomat összehozni.:D Fogadjátok szeretettel! Bár sokkoló képek következnek!:D


 Itt kb. 3-4 éves vagyok.:D Itt még tök rendben voltam. Aranyos kis bongyor hajammal.:D

Aztán elszabadult pár évvel később a pokol és a testem.:D Itt már 10 körül lehetek és elég jó húsban is.:D Anyukám mindig frufrut vágatott nekem, amit szívből utáltam (most bezzeg megveszek érte:D). Meg azok a szemüvegek... A póló pedig ne tévesszen meg Titeket, utálom Micimackót.

Itt már 16 körül vagyok, és elég szerencsétlenül nézek ki. Hosszú, mindig összekötött hullámos haj.. És a szuper vízálló mindent kibíró órám, amit 14 évesen kaptam, és imádtam és addig hordtam, amíg teljesen tönkre nem ment. Sosem lesz még egy olyan órám.:D 

Még mindig 16. 15 évesen kezdtem el gitározni, és 19 éves koromig tanultam, az élet szép, a hobbik pedig nagyon jó dolgok.:D

Azt hiszem még mindig 16, de lehet hogy már 17.:D A naaagy deszkás korszak kezdete. Egyébként a deszkázós része nem volt olyan nagy sajnos, pedig úde fúde imádtam, máig simogatja a fülem, ha csattogó gördeszkát hallok.:)

Teljesen biztos, hogy itt már 17. Imádtam ezt a pulcsit, szerintem megvan még, csak persze elég kopott meg minden, de nincs szívem megválni tőle.:)

Hát igen, akkor még nem volt olyan szuper hajvasalóm, mint most.:D Az a nyaklánc meg nem akármilyen nyaklánc. Osztálytársaim csaptak le rá az iskolai bolhapiacon, mert éppen fene nagy rózsaszín mániám volt.:D

A fényképezés előtt nem mertem levágatni a hajam, mert a 8.as tablóképem előtt nagyon elszúrták, nem vállaltam a kockázatot, pedig lehetett volna. Az akkori és egyben mostani fodrászomnak arany keze van!!!

18 évesen, épp ötödévre jártam, újságíró képzésre, amit ugyebár a főiskola miatt hagytam félbe. Az a cipő, hjaj.. Régi szép időőők.:D Ebben az időszakomban kezdtem megtalálni a helyem öltözködés ügyileg. Tökre nem lányos, ugye?:D Meg ha akkor foglalkoztam volna olyannal, hogy korrektor, biztos gyakrabban teszek a szemem alatti szatyrokra. (Tudom... A szemöldök... Ne is beszéljünk róla!:D)

Főiskola első éve, 19 évesem. csodás, ügyes, okos, tökéletes, máig szuperül működő hajvasaló! Itt már egészen hasonlítok magamra.:)

Aztán levágattam a hajam. Innentől kezdve váltakozik ez a hátul rövid, elől hosszú, és a tépett fazon.:D Az elsőt preferálom inkább az utóbbi időben. Pénteken megyek is fodrászhoz jupííí!

Ezután már eléggé hasonlítani kezdtem mai énemre, szóval több képet nem mutatok, ezeken még látni néhány érdekességet. Remélem, nem tartottátok unalmasnak!:)

7 megjegyzés :

  1. bakker rád se lehet ismerni XD de jó irányba változtál te is :D mint énxD :D

    VálaszTörlés
  2. A legjobb kép a vigyoris-békejeles :D

    VálaszTörlés
  3. nekem 19évesen tetszel a legjobban :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem mi régen nem lettünk volna barátok. :) Bár görkorizni szerettem. Vagy a deszkások azokkal nincsenek jóban? :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is volt deszkás korszakom :):):) Jó kis poszt volt :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a poszt szuper öltet volt :D
    Nagyon cukker kiscsaj voltál :D Meg a deszkásZsófi is szimpi és a "bolondzsófis" kép is nagyon jó. Igazából olyan, mint amilyennek elképzeltelek volna... bájos, aranyos és csudiszép :D

    VálaszTörlés