2012. január 22., vasárnap

Mirrors Edge - Faith smink

Alighanem ez a cím nagyjából a smink szó kivételével senkinek sem mond semmit.:D A Mirrors Edge az egyik kedvenc játékom, Faith pedig a főhős benne. Futkozós, menekülős, tetőkön ugrálós játék történettel. Nem tudom miért, de nekem nagyon bejött.:D És gondoltam csinálok egy ilyen "sminket", ha már a hajam is majdnem stimmel, neki rövidebb.




Sajnos az én szemem nem kompatibilis az ilyen oldalra nagyon vastagon kihúzott tusvonalakkal, mert nagyon ráncolódik a szemhéjam, úgyhogy csak egy kisebb farkincát tudtam húzni, ami lenézésnél azért vastagabban látszódott, mint ezeken a képeken. Megtettem minden tőlem telhetőt!:)




9 megjegyzés :

  1. szereteeem ezt a játékot, és szerintem nagyon jhól eltalltad. (:

    VálaszTörlés
  2. sokkal jobban áll neked ez a haj, meg kell jegyezzem. nagyon csini vagy vele :) na nem mintha az előző nem lett volna jó, csak ez jobb :P

    VálaszTörlés
  3. Tök jó lett, nagyon hasonlít. És a frufrud még mindig tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. jó lett, és én is ismerem a mirrors edget :)

    VálaszTörlés
  5. Jól áll ez a haj.
    Egyszer jó lenne kreatív kedden bedobni a számítógépes játékok témát. Egy plants vs zombies féle smink brutál lehet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vá de jó ötlet! bedobom az ötletládánkba:)

      Törlés
  6. annyira jól áll ez a haj :) :D és a smink is bejövős :D

    VálaszTörlés