2012. január 3., kedd

Napi smink tavalyról + léleksimogató:)

Egy elfeledett sminkecske 2011ből. Azokat nem fogja lázba hozni, akik unják ezeket a semmi sminkeket, tőlük ezúton is elnézést kérek!:) Ez egy ilyen bárhova bármikor jó egyszerű kis szépítő smink, aminél alig rémlenek a használt termékek.:D




Arc:
- Missha M Perfect Cover BB Krém (No.23)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic Natural Make-up púder
- Essence shimmer powder (01 prettylicious)
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- Essence You Rock! bázis
- Coastal Scents 88 Original (bőrszín, középbarna, sötétbarna)
- Essence eyeliner pen
- Essence hypno gloss spirál

Száj:
- Rimmel Lasting Finish rúzs (070 airy fairy)



Így készült a szemem:
- Felvittem az ujjammal a bázist.
- A mozgó szemhéjra és a szemöldökcsont alá bőrszín került lapos ecsettel.
- A mélyítő vonalba pufi ecsettel vittem fel a középbarnát.
- Sötétebb barnát tettem ceruzaecsettel a mélyítővonal külső részére, amit pufi ecsettel mostam el.
- Tusvonalat húztam.
- Spirál és kész!


Remélem az egyszerűség ellenére kedveteket lelitek benne!:)

Megosztom Veletek a mai napom reggeli léleksimogatóját! Leesha, vagyis xSparkage a youtube-on, legutóbbi videója végén kérte az olvasóit/nézőit, hogy küldjenek neki újévi sminkeket, és készít belőlük hétfőn egy vendégbejegyzést. És mivel nekem talán most ő a legnagyobb kedvencem, és sorra nyálazom át a videóit, gondoltam elküldöm a szilveszteri KreatívKeddem. Ma reggel pedig, mikor csipásan megkukkantottam az oldalát, tökre boldoggá tett, hogy az én képem néz rám vissza.:D Szerintem ez tök jóóóó! Olyan mint mikor 19 éves korom a kedvenc kanadai zenekarom, az Our Lady Peace dobosa visszaírt myspace-en az üzimre.:D Nem tudom értitek-e mire gondolok, én ilyen rajongós kislány voltam mindig, olyan értelemben, hogy ha valami elkezd foglalkoztatni, akkor szeretek minden egyes szabad percemben azzal a dologgal foglalkozni.:D Na mindegy!:D Nekem ez nagy dolog azért, még ha nem is egy verseny vagy ilyesmi.:)

5 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik az ilyen egyszerű smink is, sőt nálam ez a csúcs, mármint ami a kézügyességemet illeti :)

    Megnéztelek az xSparkage oldalán :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Megértelek nagyon.. és gratuláálok... (:

    VálaszTörlés
  3. jujjj gratula *-* és én szeretem az ilyen sminkeket is nézegetni *.*

    VálaszTörlés