2012. január 30., hétfő

Négyzetrácsos köröm

Bár nem teljesen úgy, mint a matekfüzet. Mi mindig kockásnak mondtuk amúgy, ami elég nagy hiba, mert ugye négyzetrácsos.. :D Na de mindegy, nyelvtan óra vége!:D Nagyon tetszenek az új színváltós lakkok, és valahogy be szerettem volna építeni valamelyiket, de sajna nem jött össze, egymagában meg valahogy most egyikhez sem volt hangulatom, végül a körömnyomda mellett döntöttem. Sajnos nem sikerült olyan jól, majd legközelebb. Lehet le is fogom mosni, ehhez sincs most nagyon hangulatom.:D Báhh, nő vagyok...



Használt termékek:
- Orly Nailtrition
- Miss Sporty (a rózsaszínes, sajna nincs meg az árnyalat neve)
- Essence nail art stampy lakk (fekete)
- Essence körömnyomda szett
- Essence BTGN fedőlakk


10 megjegyzés :

  1. Szia!

    Mostanában vettem meg az essence körömnyomdázós szettet, igaz, külön lakkot nem vettem hozzá, egyelőre anélkül próbálkozok.
    Sajnos a "nyomogatós izé" gumiján van egy vágás, így nem tudok egész körmös mintákat csinálni, mert a vágás helyén nem veszi fel a lakkot. Nem tudod esetleg, hogy mivel lehetne helyettesíteni ezt a gumit? Radírt próbáltam, de túl porózus, így nagyon elmosódott lett a minta.
    Másik kérdés, hogy mi a trükkje ennek a technikának? Próbáltam többféle mintát, de mindegyik elmosódott lett és nagyon átlátszóak a színek, mintha túl kevés festéket venne fel. Gondolom utóbbira a spec. lakk a megoldás (de abból csak 3 szín van :( ).
    Minden tanácsnak örülök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!

      fú, én ilyen esetben szidnám magam, hogy miért azt vettem le a polcról. ha nem olyan feltűnő, használd szerintem, vagy próbáld meg óvatosan kitölteni a kimaradt részeket. mondjuk radírból vannak ilyen nagyon finom és puha fajták, ami nagyon hasonlít a nyomda gumijához, esetleg nézz körbe egy papírboltban, vidd magaddal, és keresd meg a leginkább hasonlót.

      trükk, hát.. csak ne félj jóóóól rányomni. én nem szoktam vele nagyon sietni, és gyorsan rányomni a körömre, inkább megnézem, hogy illesszem oda a legjobbam. meg nem középen nyomom rá, hanem végiggördítem a körmömön jobbról balra egy határozott nyomással.

      a színeknél pedig a nyomdázáshoz való lakkokból nekem csak a fekete van, de szeretnék még, mert klasszisokkal jobb, mint egy sima lakk komolyan. egyszer csináltam kékre sima fehér, nem nyomdázó lakkal kockás mintát, de az is elég halvány lett. olyan lakk lehet tuti hozzá még szerintem, ami egy rétegben is szépen fed. bár ilyet sajna egyre ritkábban fogok ki:S

      remélem tudtam azért valamennyit segíteni!:)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Sajnos nem igazán lehet kitölteni, mert kb 1,5 cm-es a vágás, és nem egyszerűen nincs ott festék, hanem... nem tudom elmagyarázni.

      Köszi, akkor befektetek egy spec. lakkba, igaz, pont most írtam össze, hogy miket szeretnék venni, és ez a 7. lakk :D

      Amúgy ez volt az utolsó darab, szóval még így is inkább szerencsésnek érzem magam :D

      Majd szorgalmasan gyakorolok :)

      Törlés
  2. Szerintem jól nézett ki a lakk, kár hogy lemostad :/ :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szép volt, jó volt, csak lepattogott hamar. hétvégére már lemostam egyszer, szombat estére felkentem, és már másnap pattogott. kísérletezek vele, lehet, hogy túl vastag rétegeket kentem

      Törlés
  3. Sziasztok!
    Én a régi, besűrűsödött lakkjaimmal szoktam nyomdázni, amiket sima lakkozásra már amúgy sem tudnék használni, viszont nyomdázásra tökéletesek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Szerintem is a sűrű lakk jó megoldás. Meg a színpárosításnál kell figyelni a kontrasztra, hogy szép legyen és jól látszódjon.

      Törlés
  4. Vettem spec. lakkot, most azzal próbálkozok, ezzel már jobb :) Még egy kérdés: fedő lakkot lehet rá tenni? nem mosódik el túl könnyen az a vékonyka réteg lakk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már rájöttem a trükkre.:D csak egyszer húzd át a körmödön az ecsetet és akkor nem mosódik el, max egy nagyon-nagyon picit. én jó vastagon is szoktam kenni ráadásul. az essence btgn fedőlakk úgyis nagyon gyorsan szárad, úgyhogy nem baj, ha sokat teszel belőle.

      Törlés