2012. január 6., péntek

NYX Glitter Cream paletta

Olvasóim! Bemutatom az első NYX termékem! NYX paletta, ők az Olvasók! Nagyon sokat nézegettem az állványt, mielőtt vettem volna valamit. Tudtam, hogy a Müllerben jóval drágábbak, mint amennyiért egyébként be lehet szerezni a termékeket, de annyira szerettem volna valamit, és akkor ennél éreztem úgy, hogy első darabnak különleges, és még talán ez érte meg a legjobban akkor. Bár szerelmes nem lettem. A szerelmet a második NYX termékem jelentette, a Pinky árnyalatú pirosító, aminél csak az Angel lett nagyobb kedvencem. Na de most nem róluk lesz szó.:)

NYX Glitter Cream Pallet - 01 Paradise - kb. 1200-1300Ft - Müller




Nos, nekem az összes NYX darab csomagolása nagyon tetszik. Fekete, szép, egyszerű, és a logo is szerintem tök jól néz ki. Az is egyszerű, semmi giccs, de mégis szemet simogató, főleg a kis szívecskével az Y alatt.:) Strapabíró, minőségi műanyagból készült, igazán nem lehet rá panasz, igényes. Az átlátszó felső résznek köszönhetően nyitás nélkül is látni a színeket. Két segédeszköz is tartozik a palettához, bár tök felesleges, mert legjobban az ujjunkkal tudjuk felvinni ezeket a krémes glittereket. Az egyik egy kétvégű applikátor, a másiknak az egyik fele ecsetes, részemről semmire nem jó.:D



Illatuk egyáltalán nincs a krémeknek. A színeket szerintem ebben válogatták össze a legjobban. Elég sokféle variáció készült a palettából, de nekem ez tűnt a leginkább sokoldalúnak. Fekete, fehér, arany, ezüst, plusz egy pink, ami kékes fényű. Direkt csináltam homályos képeket is, amin látszik nagyjából a csillámlás színe is. A feketénél, a fehérnél és az ezüstnél, ahogy látjátok, szivárvány színű. Olyan szép.:)

Az állag fura. Mindegyiknél úgy vettem észre, hogy át kell jutni a felszínen és megtörni a jeget, mert először nem olyan krémes még, csak ha picit lejjebb érünk. Ahogy írtam, a legegyszerűbb ujjal felvinni, legalábbis számomra. Próbáltam lapos ecsettel, korrektor ecsettel, applikátorral, de alig vesznek fel valamit. Tavaly vettem ezt a palettát, talán még nyáron, de azóta sem találtam meg a tökéletes felhasználási módot. Ha valamilyen szemhéjpúderre tettem, hamar beült az egész a ráncokba. Ha tettem rá valamilyen púdert, akkor elveszett a csillogás, önmagában pedig szerintem kevés. Esetleg ha egyező színű csillámot ütögetünk bele, és annak az odatapasztására használjuk.



Nagyon szép, és tényleg különleges palettácska, de kétlem, hogy újra megvenném, nem tudom eléggé kihasználni. Bár lehet, ha megtalálnám a tökéletes felhasználási módot, imádnám, de inkább vettem volna sima csillámporokat helyette, azzal többre mennék, és sokoldalúbb is lenne.:D

3 megjegyzés :

  1. Az említett 2 pirosítóról is írsz majd? :)Én azokra vagyok igazán kíváncsi. Sajna nálunk egyik müllerben sincs nyx:(

    VálaszTörlés
  2. persze. az egyikről még május elején írtam, mert szülinapomra kaptam, de van azon kívül 2 nyx pirosítóm. akkor írok mindegyikről együtt. de szóljatok nyugodtan, ha láttok valamit és szeretnétek, hogy írjak róla:)

    VálaszTörlés
  3. szia NYX paletta, örülök a találkozásnak :)
    Ha Zsófi végképp nem tud mit kezdeni veled, én szívesen befogadlak :D

    Egyébként engem az olvasott rossz vélemények tartottak vissza eddig is ettől a csillogós gyönyörűségtől :(
    De azt viszont jó tudni, h a Müllerben is lehet NYX cuccokat kapni :)

    VálaszTörlés