2012. január 14., szombat

NYX pirosítók

Egyik kedves olvasó kérte, hogy írjak a NYX pirosítókról. Az egyiket szülinapomra kaptam, egyet pedig tavaly karácsonyra, róluk szerintem már írtam, de akkor ez most egy összefogó bejegyzés, amiben mindegyik szerepel. Nem tudom az új olvasók mennyire olvassák vissza a bejegyzéseket, szóval talán nem is olyan nagy baj, hogy megint írok ezekről.

NYX blush - 03 Angel, 05 Pinky, 14 Spice
lelőhely: Müller vagy cherryculture.com


Angel | Pinky | Spice

Az összes NYX termék csomagolását nagyon szeretem, egyszerű, de nagyszerű, nem túl komoly, de nem is gagyi, pont jó. Egész erős fekete műanyag tok, aminek annyi negatívuma van, hogy picit gyűjti az ujjlenyomatokat és nagyon könnyen karcolódik. Viszont masszív, remekül záródik és az átlátszó fedélért örök hálám a gyártóknak. Ez pont az a termék számomra, amiből egy biztos nem elég.

 A hátoldalon találunk egy matricát, fekete alapon fehér szöveggel, amin olvashatjuk az árnyalat fantázianevét, az összetevőket, származási helyet és egyéb információkat. A dobozka 6,4g terméket tartalmaz, ami részemről elég sokáig elég. Az Angel-t szinte minden nap használom, mióta megkaptam április végén, és még mindig nem értem le az aljára. Azért a képeken is látszik, hogy ő az abszolút kedvencem.:D 



A Pinky volt az első, majd a Spice. Utóbbi a Cherry Culture-ről érkezett, de egy az egyben ugyanolyan rajta minden, mint a másik kettő, amik a Müllerből valók. A Spice helyett igazából eredetileg a Peach árnyalatot szerettem volna, de képek alapján valamiért mégis a Spice mellett döntöttem, sajnos élőben látva túl sötétnek tartom, őt használom a legritkábban emiatt.

Az Angel-nek és a Pinky-nek enyhe, olyan tipikus smink illatuk van kis temperaillattal fűszerezve, a Spice-nak semmi. Ez fura, ugye az első kettő a Müllerből való. A szín mindegyiknél szuper, a por nagyon jól pigmentált. Az Angel-nél az alja felé közeledve érzek egy kis változást, a tetejénél valamivel erősebb volt.

természetes fény: Angel | Pinky | Spice

vaku: Angel | Pinky | Spice

8 megjegyzés :

  1. mind a három nagyon szép! Nekem még mindig nincs egy sem... Nem is értem miért.. :)

    VálaszTörlés
  2. azt a rohadt ******! :O
    annyira szépek, nekem mind kell..:D egyébként a cherryculture-n mennyi a szállítási díj? :D annyi akarok már NYX termékeket, hogy mindjárt kihullik a hajam basszus..nálunk nincs müller, csak ez az egy ments váram van..:DDDD

    VálaszTörlés
  3. Lehet,hogy én kértem,hogy írj róluk? :)
    Egyébként, köszi,mert nagyon tetszik nekem az Angel. Ezzel együtt egy Peach-et is szívesen birtokolnék.

    Nikó,
    nálunk hiába van két müller is, egyikben sincs NYX sajnos :( A cherryculture-ról pedig nem tudok rendelni:( Esetleg ha vki rendel onnan, szívesen beszállnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mia, én itthon a tesminked.hu oldalan lattam nyx-eket meg ezt a pirosítót is. Sajna azt nem tudom mennyivel olcsóbb ha külföldről rendeled postaval, illetve ha itthon veszed neten, vagy boltban. Üdv. Csilla

      Törlés
    2. Kedves Mia, én itthon a tesminked.hu oldalan lattam nyx-eket meg ezt a pirosítót is. Sajna azt nem tudom mennyivel olcsóbb ha külföldről rendeled postaval, illetve ha itthon veszed neten, vagy boltban. Üdv. Csilla

      Törlés
  4. sajna nem tudom, hogy sima legolcsóbb rendelésnél mennyi, én ajándékba kaptam az egyetlen onnan rendelt csomagom, és futárszolgálattal. úgy ne kérjétek, mert sokkal többe került végül vám meg minden hülyeség miatt

    VálaszTörlés
  5. Az első kettő tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés