2012. január 19., csütörtök

Piros-fehér pöttyös köröm

A gyakorlati helyemen egész sikeres volt az áramköröm :D, de itt-ott lepattogott belőle, úgyhogy ma szerettem volna mindenképp újat csinálni.:) Piroson gondolkodtam, nem tudom miért, de sima pirosat nem akartam. Aztán eszembe jutott, hogy olyan rééég szerettem volna pöttyös körmöket csinálni, úgyhogy itt az idő.:D Tökéletes inspirációt nyújtott a kis teázó készletem!:D


A bal oldali készletet barátomtól kaptam, de nincs szívem használni, plusz megvan a kedvenc teázgatós bögrém, amiből szinte minden nap szürcsölöm a forró teácskám.:) A nagy pöttyösön nem látni, hogy milyen nagy, de higgyétek el, tök nagy!:D Anyukáméktól kaptam nemrég. És ami nagyon vicces, a mögötte lévő kis mini teáskészlet, szintén piros, fehér pöttyökkel.:D Apukám hozta talán Dániából, tündéri!:D Jah, és nem direkt vettek ugyanolyan színűt és mintájút, kicsiben és nagyban, ez véletlen, de jópofa, hogy ugyanolyanom van gyűszűnyi és levesestálnyi méretben.:D



Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- S-he (424)
- S-he (306)
- Essence new york style francia manikűr szett (fehér)

A S-he lakkok még a régiek közül valók, fantázianevük nincs, de értelemszerűen a két kód a piros és a fehér lakkot takarja.:)


A fehér lakkból három rétegre volt szükség a tökéletes fedéshez. Ezer éve megvan ez a lakk, de egyáltalán nem sűrűsödött be. A pirosból elégnek bizonyult egy réteg, ezt imádtam mindig ebben a lakkban, meg sok S-he lakkomban, jó néhány árnyalatnál egy réteg bőven elég és gyorsan meg is száradt. Egy kis papírra kicseppentettem a pirosból és a fehér körömvég festő lakkból (őt használtam a pöttyözéshez az erősebb fedés miatt). Most egy tollat használtam a pöttyökhöz, amik nem teljesen sikerültek egyformára, de ettől valahogy nekem olyan kis aranyos, nem túl szabályos.:)

9 megjegyzés :

  1. pöttymániásként kijelenhetem: nagyoon jhó lett.. (:

    VálaszTörlés
  2. Szuper!!! Én is megcsinálom ezt! :))

    VálaszTörlés
  3. eszméletlenül jóóóóó lett, ügyes vagy!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. de arik vagytok, köszönöm, örülök, hogy tetszik!:)

    VálaszTörlés
  5. De helyes!:) Nemrég vettem egy piros alapon fehér pöttyös füzetet, jól mutatna a pöttyös dolgaid mellett. :)

    VálaszTörlés