2012. január 1., vasárnap

Szilveszteri köröm

Bár már annyira nem érdekes így, szilveszter után. De évnyitónak egy mutogatást talán megér. Bár semmi izgalmas nincs benne, sőt.



Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Essence eclipse collection (01 undead?)
- L.A. Colors color craze (ezüst csillámos)
- Essence BTGN top sealer


Klaudia meghozta a kedvem a fekete lakkhoz. Ezer éve akartam már feketét használni, mint a régi szép gimis időkben:D, de valahogy mindig elpártoltam tőle. De most! Ennek az eclipse lakknak az az érdekessége, hogy nem egyszerű fekete, hanem lila csillámok vannak benne (élmény lesz lemosni:D). De mivel ezek a kis lila szemcsék nem látszanak eléggé, a gyűrűs ujjakra ilyen cuki ezüstös glitteres lakk is került. Szerintem jól feldobta.

4 megjegyzés :

  1. Jaaaj legalább a körmünkben együtt voltunk szilveszterkor :)

    VálaszTörlés
  2. az enyém is ugyan ilyen volt, csak más lakkokkal:D

    VálaszTörlés
  3. nekem meg végül nem volt időm lakkozni :D

    a következő lakkom az essence BTGN top sealer lesz :D

    VálaszTörlés