2012. január 2., hétfő

Új parókák

Nem egy szövegdús bejegyzés lesz, nincs is mit írnom. Egy bejegyzésben már mutattam, milyen parókáim vannak, ezeket megnézhetitek az alábbi linken:

Most, hála a szilveszteri kirakodó vásároknak, bővítettem kettővel a készletet.:) Vártam nagyon ezt az időszakot a parókák miatt.:D Olcsó és a célnak megfelelő. Az egyiket 1000Ft-ért, másikat 1500-ért sikerült megszerezni. Ugyanazon a helyen egyébként, ahol a parókák ára egységesen 1500Ft volt, szóval nem értem, de nem bánom.:D




Egy lilásvörös és egy középbarna.:) Csak miattatok bontottam ki!!! Direkt olyanokat kértem, amik még be voltak csomagolva, mert a kirakottak már olyan kócosak voltak. Szerettem volna egy rövidet is, mert az csak egy bongyor rózsaszín és egy lila van, amit a szilveszteri sminknél is láthattatok, de ami tetszett, arra azt mondták, hogy olyan, mint a saját hajam, úgyhogy felesleges.:D

9 megjegyzés :

  1. wááááá ez nagyon durva..:D ilyeneket Te hova veszel fel? :) egyébként a barna még tűrhető is.:D

    VálaszTörlés
  2. á ilyen csúnya fényes műanyagot sehova:D bolondzsófis bejegyzéshez, esetleg kreatív keddhez is jó lesz, ha valami eszembe jut, amihez jó. a vöröseshez már van is egy ötletem, sőt a barnához is.:D

    meg amúgy titokban arra várok egész évben h beöltözős bulira mehessek:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy parókám sincs, nem igaz. :D
    De van angyalszárnyam és ördögszarvam, az is valami.

    VálaszTörlés
  4. Ha beöltözős buliba mész, megyek veled :D Mert én meg a maszkokat gyűjtöm :P

    VálaszTörlés
  5. beöltözősbulira én is vágyakozok.. a karamellszínűű nagyon bejövős. Oo

    VálaszTörlés
  6. tök jó, már várom, hogy lássam őket rajtad :D Titokban én is parókáznék, de még nem találtam olyat, ami tetszene, kivéve egy-két boltban a próbababák parókája, úgy ellopnám őket :D lol

    VálaszTörlés
  7. bevallom, én is kaptam már magam azon, hogy inkább a parókákkal szemezek, mint a ruhákkal:D

    VálaszTörlés