2012. január 9., hétfő

Zamian kakaó maszk

Krisztinek hála megkaptam karácsonyra ezt a csokis maszkot is, köszönöm Kriszti!:) Az első rendelésemnél bántam kicsit, hogy nem dobtam a csomagba őt is, rengeteg szépet és jót hallhattunk/olvashattunk már a blogokon róla. Kíváncsi voltam nagyon, mit tudhat!:)

Zamian premium Gold Cacao Pack
(itt találtok előtte-utána képeket is)

A hivatalos bemutatás az oldalról:
"Kleopátra idejéig visszamenően használták a tiszta aranyat a bőr fiatalságának megőrzésére, de nem sokkal ezelőttig feledésbe merült ez a nagyszerű hatású hatóanyag a modern világ számára. Az arany lelassítja a kollagén kiürülését és az elasztin lebomlását, így akadályozva meg a bőr megereszkedését. Élénkíti a bőraljban lévő sejtek növekedését, így hoz létre egészséges, erős bőr sejteket és összehúzza a pórusokat."

A maszk dobozának címkéje:


Külsőségek:
A csomagolás egyszerű, szép, annyira komoly, amennyire kell. A piros szín valahogy melegséget ad az egésznek szerintem, nekem legalábbis így a piros szín és a csoki szó együtt abszolút a melegséget és a nyugalmat sugározza, főleg az arany feliratokkal. Persze másnak nem feltétlenül jelenti ugyanezt.:) Az, hogy dobozt is kapott a tubus, nekem valahogy még minőségibb érzetet kelt. Sok olyan terméket találunk az üzletek polcain, amiknél csak a tubust kapjuk. Nekem mindig megfordul a fejemben, hogy hányan tapizhatták össze, bontogathatták ki stb. Bár a dobozt is kibontják sokan a boltban, nem zavartatva magukat, de mégis. Bár ezt a csokis maszkot ugye nem boltban vesszük, hanem netről rendeljük, de nekem mégis megvan ez a plusz érzés. Csak közben meg kár a papírért.. (szerintem sosem írtam ennyit csomagolásról:D)

A tubus szép nagy, 150g terméket tartalmaz, ami azért jó pár alkalomra elég. A kupak nem csavarós, felnyitni lehet, ami azért könnyebbé teszi a felvitelt, nem kell babrálni a visszatekeréssel összemaszatolt kézzel, csak egy mozdulat bezárni. Ez apróság, de sokat számíthat. Pl. volt egy arcradírom, aminek csavarós kupakot adtak, ráadásul folyós volt, és nagyon jól el lehetett vele időnként szórakozni, nem beszélve arról, hogy közben mennyi ment el feleslegesen a termékből.


Belsőségek:
A krém színe barna, nem meglepő, csokis maszk...:D Az illata eszméletlenül finom, szívem szerint megnyalnám, de sajnos nem a szánkba tervezték.:D Az állaga egészen sűrű, de könnyű elkenni az arcon. Nekem mondjuk eddig elég foltosra sikerült, de nem alapozót viszünk fel magunkra, szóval nem az a cél, hogy szépen, egyenletesen fedjük be a pofinkat vele.

Az utasítások szerint megtisztított arcbőrre kell felvinni. Kifejezetten ajánlják ehhez a csokis szappant. 10-20 percig kell magunkon hagyni, majd langyos vízzel alaposan lemosni. Már kb. 5 perc után teljesen megszárad az egész, ekkor érezni is, ahogy húzza össze a bőrt. Lemosás utánra a kamélia szappant javasolják használni.

Összességében:
Tudjátok mennyire imádom a szappanokat! Nem meglepő, hogy most már a csokis maszkot is imádom.:D Azért nem annyira, mint a szappanokat, de tényleg nagyon jó. Ha ez így megy tovább, nyáron az arcomon nem fog tudni hol kibuggyanni a verejték, mert addigra teljesen eltűnnek a pórusaim.:D Jó csak viccelek, de tényleg jót tesz és nálam látható az eredmény.

Eddig is így építettem fel a bejegyzéseket. Először írtam a külsőről az azt mutató képeknél, majd a termékről magáról a hozzá passzoló képek felett, meg az utóbbi időben egy kis összegzést a bejegyzés végére, de azt hiszem ezután oda is fogom írni, hogy egyértelműbb legyen, ne csak összefolyó szöveg, amire rápillant az ember és át is siklik rajta.

Holnap KreatívKedd!!!

5 megjegyzés :

  1. Nagyon sok helyen láttam már ezt a maszkot, de egy tubus kb hány alkalomra elég? :)

    VálaszTörlés
  2. a kérdés nagyon jó. attól is függ persze mennyit használsz egy alkalomra, bekened-e az egész arcod. szerintem nekem olyan 20 alkalomra biztos elég lesz ahogy tapintom a tubust, de lehet h tévedek ááááám:S

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem ezt a maszkot. :-) Már a 2. tubussal használom. Szerintem is meglesz belőle a 20 alkalom. De attól is függ ugye hogy milyen vastagon kened fel.

    VálaszTörlés