2012. január 4., szerda

Zamian kamélia szappan

Egy újabb szerelem van a levegőben.:D Krisztinek hála gazdagabb lettem egy ilyen csodás szappannal, amire nagyon kíváncsi voltam a csokis után, mert azzal ugye iszonyúan meg vagyok elégedve.:)

Zamian kakaó szappanról bejegyzés:

Zamian Camellia handmade soap - Kamélia szappan



Itt tudtok rendelni:

A honlapról:
"A, B, E vitaminokat tartalmaz és antioxidánsokat, melyek gátolják a szabad gyökök bőr rugalmasság csökkentő hatását és megakadályozzák a bőr öregedését. Puhává és hidratálttá válik tőle a bőr. Kamélia a szépség Japánban felfedezett titka.Ideális a Zamian csokis arcmaszk használata utáni arcmosáshoz."

Hivatalos ismertető a szappan mellett:

És az én tapasztalatom:
Szuper!!!:D Ugyanúgy elmondhatom róla, mint a csokisról is, hogy nagyon jól habzik, és öblítésnél könnyen lejön az arcról. Én utálom mikor többszöri lemosás után is az arcomon van még egy arctisztítóból vagy bármi hasonlóból, és szenvedés leszedni. Az illata számomra nagyon kellemes. Használat után azonnal érezni, hogy feszesebbé teszi a bőrt, és még csak kb. egy hete használom, de már most úgy vettem észre, hogy a homlokomon lévő mélyebb mimikai ráncok sokkal simábbak, mint előtte. Az arcom finom puha tőle, táplálja és ápolja. Közvetlenül mosás után kicsit száraznak lehet érezni a bőrt, ez az érzés elmúlik, de én egyébként is mindig krémezek utána. Talán egyetlen negatívumot tudok mondani, az pedig a csomagolás. Vékony, átlátszó folpack szerű anyagba csomagolják, ami nagyon rátapadt a szappanra, és el-elszakadt, nem lehetett egyben leszedni. De hát ez legyen a legnagyobb probléma.:D

Én nagyon ajánlom mindenkinek a csokis szappannal együtt, nekem nagyon beváltak, bár ez persze nem jelenti azt, hogy mindenkinél ilyen jól szuperálnak majd. A csokist reggelente, ezt pedig esténként használom. A honlapon a kakaóst a csokis maszk előtt, a kamélia szappant pedig utána ajánlják. Hamarosan a maszkról is írok.:)

1 megjegyzés :