2012. január 17., kedd

Zöld arany smink

Na most szépen az arcomba tettem a szempillaspirált, mert mostanában olyan ügyesen elfelejtem ilyen kis sminkelgetéseknél ugyebár. Nem is tudok mit hozzáfűzni, inkább mutatom!




Amit használtam:
- Essence You Rock! bázis
- Coastal Scents 88 Original (bőrszín)
- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer (arany, zöld, fekete)
- Miss Sporty mini-me eye liner (040 eucalyptus)
- Essence multi action smokey eyes spirál


Így készült:
- Az ujjammal vékonyan felvittem a bázist.
- Fényes sötétzöld szemhéjpúdert tettem lapos ecsettel a mozgó szemhéjra.
- Lapos ecsettel megrajzoltam a fekete rész formáját a szemhéj külső részén és a mélyítővonalnál, majd pufi ecsettel is átmentem rajta, hogy ne legyenek élesek a határok.
- Ceruzaecsettel a belső szemzughoz arany púder került, pufi ecsettel keveset a zöld fölé is tettem.
- Az alsó pillákhoz kívülre feketét, középre zöldet, belülre pedig aranyat használtam.
- A széleket matt bőrszínnel finomítottam.
- A vízvonalam zöld szemceruzával húztam ki.
- Spiráloztam és kész!


7 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett :)
    Néha én is elfelejtem a szempillaspirált :P

    VálaszTörlés
  2. Tök szép, menjünk bulizni! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyoon széép... Oo nekem picit karácsonyi, de uu..!!

    VálaszTörlés
  4. Ez gyönyörű! A zöld sminkek mindig vonzanak :D
    Engem érdekelt volna az összbenyomás is... :D

    VálaszTörlés