2012. február 8., szerda

Artdeco Eye Designer

Nagyon elfelejtettem ezt a kis bigyót, pedig már megvan elég rég. Sajna azt nem tudom, hogy mennyibe kerül és még kapható e, ugyanis én úgy kaptam valakitől, aki egy másik valakitől kapta, szóval nem egyszerű a helyzet.:D



Az ötlet alapból szerintem marha jó. Hogy egy ceruza nagyságú valami tartalmazzon két szemhéjpúdert és hozzá egyből ott az applikátor is, szuper! Főleg, hogy mi választhatjuk ki, milyen színeket párosítunk, ez megint csak egy nagyon pozitív dolog részemről.

A csomagolás rendben van, teljesen strapabíró, tökéletesen jól rá lehet csavarni a kis púdertégelyeket szuperbiztosan. Az egész hengert egy nagyobb matrica borítja, ezen van a szöveg és a dizájn minta, ez a megoldás annyira nem tetszik így. A szemfesték részek átlátszóak, látjuk a púder eredeti színét, semmi átverés, semmi nyitogatás. Viszont azok kódja/neve nincs sehol feltüntetve sajnos.

A kis kupakokban tömörített formában találjuk a porokat. Az applikátor szára rugós, ezért mindig belenyomódik a szemhéjpúderekbe, nem kell babrálni vele, hogy kiszedjük. Viszont elég laza a rugó, kevés festéket vesz fel az applikátor. Azt hiszem, mondanom se kell, hogy sminkeléshez nem a legjobb, ami nagy kár, mert alkalmas eszközzel meg nem igazán lehet belenyúlni ezekbe a pici hengerekbe.:D Szóval sehogy sem jó.



A púderek illata olyan igazi sminktermék illat, kellemes, de csak közelről érezni, szóval annyira nem számít. A porok szépen pigmentáltak, viszont ezekkel a szivacsos applikátorokkal meg kell küzdeni, hogy ki is szedjük. Egyedül a ceruza ecsetem fért bele normálisan, de nem lehet azzal se jól belenyúlni. Az aranynál valamivel jobb a helyzet, könnyebb kicsalogatni, talán a képeken is látszik, határozottabb a kezemen a vonala. 

Mindkét szín csodaszép, de én főleg a lilától ájultam el.:D Aki olvas rendszeresen, az szerintem nyugodt szívvel rá is vághatja most, hogy biztos valami holografikus cucc... Hát igen.. Kellemes pasztell lila erős rózsaszínes, élénk lilás fénnyel. Sajnálom, egyszerűen imádom az ilyeneket.:D Remélem, nem idegesítő!:D Az arany pedig egyszerű, szép fényes púder. Belőle kevesebb fogyott, a első tulajdonos is a lilába volt szerelmes ezek szerint.:D Talán a kevesebb por miatt nehezebb már kiszedni a lilát, mint az aranyat. Nagy kár!



Azt mondom, az ötlet nagyon jó, de a kivitelezésen lehetett volna még gondolkodni. Kár érte, magamtól szerintem nem vettem volna meg, de a púderek szépek, és örülök, hogy kipróbálhattam.

1 megjegyzés :

  1. Nekem is van hasonló szemhéjpúderem, csak nincs két vége.
    Szürkém van, 2 éve vettem Bécsben, és nagyon imádom. Olyan egyszerű vele dolgozni :D
    A kár csak az, hogy gyorsan lejön :(

    VálaszTörlés