2012. február 5., vasárnap

Beteg smink

Na nem elmebeteg... A szezonhoz pont passzol ez a "smink". A környezetemben is megfázott már néhány ember, én is 5 napja fájlalom a buksim, tüsszögök egyre többet, és érzem magam leszívva. Szóval öltözzetek fel rendesen, ha nem akartok ilyen ramatyul kinézni! Bár ez erős túlzás...:D

Amit használtam:
- Maybelline Affinitone alapozó (03 light sandbeige)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Manhattan soft compact púder (1 naturelle)
- Coastal Scents 88 Original (barna, lila, kék, bőrszín, piros)


Így készült:
Az orrom is összepirosoztam, mint aki nagyon fújja.:)
A számat csücsörítve lekorrektoroztam, ettől olyan mintha nagyon ki lenne száradva és megrepedezve.
A szemhéjamra barnát tettem az orromnál belül is, hogy beesettnek tűnjön, amennyire lehet. A szemek alatt az ellentétét csináltam annak, mint amit minden reggel. Jóóól kiemeltem a szatyrokat, tettem rá lilát, barnát, kéket, a szivárvány minden színét.:D A vízvonalra pirosat az irritált szemek szerelmeseinek, és alá mééég egy kis piros, mert abból sosem elég. Kár, hogy felülre nem tettem, jobb lett volna.
Az arc pedig minél fehérebb, fakóbb.

És lám! Kész is a kis beteg!


Nyugi! Jól vagyok!

Ma készültem el a Kreatív Keddel is. Hát ha meglátjátok azt is, és belegondoltok, hogy a kettő egy napon készült... Elég nagy a kontraszt!:D


Jó éjt és egészséget, betegeknek jobbulást!

13 megjegyzés :

  1. Azt hittem tényleg beteg vagy te kis koki :D Kezdtem már aggódni :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak bujkál bennem:D ilyen rosszul nem fogok kinézni:D

      Törlés
  2. hát ez naaagyon jhóó... (: hogy tudsz ilyeneket kitalálni? (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régebben láttam már itt-ott ilyesmiket, terveztem már egy ideje csinálni, aztán most beugrott, mert aktuális eléggé:D nagyon sok ötletem van amúgy, csak sokszor elfelejtem őket

      Törlés
  3. hehehe,jól illusztráltad :D

    VálaszTörlés
  4. Szarul nézel ki :) És ez most dicséret!!! :)

    VálaszTörlés
  5. ha itthon akarok maradni mert iskolaundorom van, ezt fogom bevetni az orvosnál..:D

    VálaszTörlés
  6. köszönöm, imádlak Titeket!:D túl kedvesek vagyok:)

    VálaszTörlés
  7. Az irritált szemek szerelmeseinek.... :D imádom, hogy ha benézek hozzád, mindig jobb kedvre derítesz. :D

    VálaszTörlés
  8. Ó áltsuliba milyen jó lett volna anyáékat átverni ezzel a sminkkel:D

    VálaszTörlés
  9. Hehe nagyon jó lett, jobbulást :P

    VálaszTörlés
  10. ez nagyon jó lett; az "orrkeskenyítés" marha jó ötlet volt,sokat dob az összhatáson :D jobbulást!

    VálaszTörlés