2012. február 25., szombat

Boldog szülinapot!:)

A blognak!:) Facebookon már jeleztem délelőtt, hogy pont ma lett egy éves a blog, aminek egyrészt nagyon-nagyon örülök, másrészt pedig hihetetlen, hogy elrepült ez az egy év!!!:O:D Mintha csak ma kezdtem volna, bár többen is mondtátok, hogy az utóbbi időben láthatóan sokat fejlődtem, ezt én is így érzem, minden nagyképűség nélkül.:D Tudom, hogy még bőőőőven van hova, és lelkesen gyakorlok is, egyre szebb, jobb, kreatívabb és változatosabb sminkeket és körmöket szeretnék csinálni.

Gondoltam, ideje picit újítani. Apró változásokon átesett ugyan a blog az egy év alatt, de most készítettem egy új fejlécet, amit már be is üzemeltem.:)


És kitaláltam, hogy ezután egy kis kezdetleges logo lesz a képek alján a blog címe helyett. Ezt mondjuk már rég megálmodtam, csak nem csináltam meg.:D  Egyelőre ez tűnik a legszimpibbnek, de még csiszolgatom, mert nem vagyok elégedett:


Néhány adat:
Feliratkozók itt: 349
Feliratkozók Facebookon: 277
Oldalmegjelenítési előzmények: 158 838
Bejegyzések: 355


Néhány gondolat a szerző billentyűzetéről...:D


Teljes mértékben elégedett vagyok.:) Sosem csináltam még olyan nyereményjátékot, amire lehetett volna jelentkezni és feltétel lett volna hozzá, hogy feliratkozzanak minél többet. Ahhoz képest ez a létszám engem boldoggá tesz. Ezután sem tervezek ilyen olvasógyűjtő játékokat hirdetni, bár elérném vele, hogy többen megismerjék az oldalt, de előbb vagy utóbb úgyis eljutnak ide az érdeklődő emberek, és akinek tetszik a blog, feliratkozik játék nélkül is szerintem.:) Mondjuk most megsúgom, lehetséges, hogy hamarosan lesz egy szponzorált nyereményjáték, aminek pont a szponzor miatt lesznek azért feltételei, de ez még odébb van.:)

Mára túl vagyunk a 14. KreatívKeddünkön is, ami szerintem nagyban hozzájárult a fejlődésemhez. Nagyon jó agyalni a témákon, tervezgetni a sminket. Mindig tele vagyok ötletekkel. Remélem, Ti is úgy szeretitek, mint mi, és olyan lelkesen várjátok azokat a keddeket, amilyen lelkesen mi készítjük a sminkeket rá.:)

A másik pedig a BolondZsófik. Bár az utóbbi időben nem nagyon voltak, ezen igyekszem változtatni, ma készítettem is egyet, amit hamarosan megosztok veletek.:) A fejem (és körülöttem néhány post-it) tele van ötletekkel, úgyhogy lenne mit megcsinálnom, már csak el kéne jutni sokszor a megvalósításhoz, de ezt valamikor már mondtam Nektek, és hogy cseszegessetek miattuk!:D

Biztos feltűnt, hogy mostanság jóval több smink és köröm bejegyzés készül, ez részben azért van, mert szeretek sokat gyakorolni, részben pedig azért, mert nem vásárolok jó ideje nagyjából semmit. Néhány dolgot tervezek beszerezni, ha megkapom a fizetésem, de azt hiszem eljutottam arra a szintre, hogy a drogériák már majdnem uncsiknak mondhatóak.:D Körbenézek és nem érzem szükségét egyik termék megvásárlásának sem. Amiket pedig szeretnék, azok nem ott kaphatók.:) Szóval az agyatlan pénzköltés nálam már rég nem jöhet szóba. Na, ha van, aki ezt így végigolvasta, az jelezze. Kíváncsi vagyok, hányan olvasnak is, nem csak nézik a képeket, aztán bezárják az oldalt.:D

Köszönöm mindenkinek, hogy feliratkozott, és lelkesen látogatja a blogot! Számomra minden egyes Olvasóm sokat jelent, írjatok bátran, ha kérdésetek vagy kérésetek van. Kellemes hétvégét!:)

27 megjegyzés :

  1. boldog blogszülinapot! szeretem a bejegyzéseidet, és elolvastam:)

    VálaszTörlés
  2. elolvastam :D haha és az új fejléc baromi jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az 1 évhez, nagyon jó a blog, én szinte minden bejegyzést elolvasok, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Végigolvastam, és ahogy látom, többen is vagyunk így ezzel. Sok boldog születésnapot a blognak. :)

    VálaszTörlés
  5. boldog blogszülinapot és mindig végig olvaslak:) pusz

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot a blognak! És minden bejegyzést elolvasok:)) Nagyon szeretem! Annyira kreatív és tehetséges vagy! A fejléc pedig igazán jól sikerült:)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm, nagyon aranyosak vagytok!:)

    VálaszTörlés
  8. Boldog blogszülit!:) Olvasok én is, nem csak nézek!:P A fejléc és a logo is nagyon tetszik, klassz dolgokat találtál ki.

    VálaszTörlés
  9. Boldog egy évet! Így tovább! Elolvastam

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszülinapot! Tetszik az új fejléc és jelentem végigolvastam. :)

    VálaszTörlés
  11. Szuper lett a fejléc, boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok! És mivel lassan 10 éve ismerlek (úúúristen!!!), minden téren elmondhatom, hogy nagyon sokat fejlődtél! *meghatódik* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. zavarba hozol itt mindenki előtt:$:D

      Törlés
  13. Boldog Blogszülinapot!
    Végigolvastam, és nem csak a képek jók, hanem a szöveg is. ;]

    A fejléces képet pedig imádom!

    VálaszTörlés
  14. Boldogságos blogszülinapot!
    Nagyon tetszik az új fejléc, ahogy szinte az összes posztod is az utóbbi kb. fél évből. Szóval hajrá, mutass még sok csini nőcis meg őrült nős posztot, mert élvezetesek nagyon! ;)

    VálaszTörlés
  15. nagyon boldog blogszülinapot! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. no meg végig is olvastam a posztot,de ez alap :P :D

      Törlés
  16. Boldog Szülinapot! Mostanában kezdtelek sűrűbben látogatni. Most már minden nap felnézek van e új bejegyzés. Szeretem a stílusod és a sminkjeid is mindig szuperek! Még sok további szülinapot!!!:)

    VálaszTörlés
  17. Boldogooot :-) én a körmös bejegyzéseket szeretem jobban, de talán azért, mert az én blogom körmös... De a sminkheid is mesések ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát abból mostanában elég sok akad:)

      Törlés
    2. Ez kimaradt: elolvastam és tetszik a fejléc ;-)

      Törlés
  18. köszönöm mindenkinek! nagyon kedvesek vagytok!:)

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Elolvastaaam! :) Gratulálok és további sok blogszülinapot kívánok :)

    [Bocsi, hogy töröltem az előzőt, de sikerült egy szomorú szmájlit beírnom, nem tudom hogy. :D]

    VálaszTörlés
  21. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok :) Remélem még sokáig olvashatjuk a bejegyzéseidet :) Ja és nem csak a képeket nézem meg, hanem el is olvasom őket :D

    VálaszTörlés