2012. február 26., vasárnap

BolondZsófi - High school

Hát ennél találóbb cím nem jutott eszembe megfogalmazni azt, hogy ez most mi is.:D Az ötletem egy ilyen tipikus amerikai gimis "kihaénnem" leányzó figurája volt, nem sikerült teljesen, amit szerettem volna, de azért fogadjátok szeretettel.:)

Félreértések elkerülése végett!!! Nyugalom, tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy nem a szépségkirálynő kategóriába tartozom, nem is áltatom magam ilyen hülyeségekkel!:D


Sokkal sötétebbre kellett volna csinálnom a szemeket, meg ez a paróka sem ilyen vöröses, inkább szép, világosabb barna, szóval nem lett az igazi sajnos az ötlet. Na mindegy.:D




Khm.. Segglyukszáj.:)

És igen, én még mindig én vagyok és normális!:D


Ez most nem lett olyan radikális, remélem azért bírtátok!:)

13 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik ahogyan "picsáskodsz" (elnézést a kifejezésért) pár képen :D Nagyon jó!

    ps. bocsi, az előző is én voltam, csak egy olyan fiókkal, amit már nem használok, úgyhogy inkább kitöröltem

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon bejön a szemed, nagyon szép lett, (meg a szemeden a smink is ... :D) és imádom a BolondZsófis bejegyzéseket! :D

    VálaszTörlés
  3. a csücsörítős képek mindent visznek :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem, hogy ilyen változatos bejegyzéseid vannak, mindig felvidulok tőlük :D a parókáidat honnan szerzed? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szilveszteri kirakodó vásárokban szoktam venni, mindig olyat kérek, ami be van csomagolva, hogy ne ilyen csúnya kócos legyen:)

      Törlés
  5. Úúúú szerintem nagyon jó ez a szemsmink :)

    VálaszTörlés
  6. Kedvenceim a BolondZsófis sminkek!:D Szerintem nagyon jól áll ez a smink:)

    VálaszTörlés