2012. február 18., szombat

Cuki körmök

Valami cukros, cukira vágytam, ami megint a körmeimre valósult meg.:D Igaz, minták csak az egyik kezemre kerültek, a másikra csak pöttyöket tettem, mert azért annyira én sem vagyok türelmes, már írtam valamikor.:)




Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
- Maybelline mini Colorama (94 Ultra Violet)
- S-he (424 - piros)
- Essence francia manikűr szett (tip painter)
- Essence colour&go (18 Check Me Out)
- Essence colour&go (36 Enchanted Fairy)
- S-he (393 - sárga) + barna-arany pigment a muffinba
- S-he (455 - csillámos)
- Nail Star pontozó tus
- Essence BTGN fedőlakk
- toll, tű


16 megjegyzés :

  1. hát ez valami elképesztően jó *.*

    VálaszTörlés
  2. :DDD nagyon cuki
    szeretem a bohó lelkesedésed! ;)

    VálaszTörlés
  3. Mennyire jók *-* Nekem ehhez nem lenne türelmem. :D

    VálaszTörlés
  4. atya isten milyen türelmed van...:)

    VálaszTörlés
  5. Énisakarooook. De nekem nem lesz hozzá türelmem.. :D
    Bár muffinos és nyalókás nyomdám van :P

    VálaszTörlés
  6. váó, mennyi kedves hozzászólás:) úgy fel tudtok vidítani.:) köszönöm, nagyon aranyosak vagytok, sőt cukik!:D

    VálaszTörlés
  7. de ügyes vagy :O azért ez nem kis időbe telhetett :) nagyon jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) mindenki ezt szokta mondani, de nem tart olyan sokáig amúgy, vagy csak nem érzem h röpül az idő:D

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. "azt hittem elsőre, hogy körömnyomda:) nagyon ügyes vagy:)"
    *körömmatricát akartam irni

    VálaszTörlés