2012. február 10., péntek

Gerovital Plant hajápoló termékcsalád

Tegnap kaptam váratlanul egy szép nagy csomagot. Igazából már szerdán megérkezett, csak nem voltunk itthon, tegnap hozta ki újra a postás.:) Nagyon meglepődtem, egyáltalán nem számítottam rá. Már elég rég volt, mikor megkeresett a Farmec, hogy tesztelném-e a termékeiket. Igent mondtam, küldtek is elég sok levelet a sajtóközleményeikről, termékek viszont most jöttek először.

Ez egyelőre csak egy megmutogatós post, áttekintés a termékekről. A leírások szerint ezek a készítmények minden hajproblémára megoldást nyújtanak, használatukkal rövid időn belül látható eredményekre számíthatunk. Már nagyon kíváncsi vagyok!:)


Elérhetőek: Rossmann, Cora, Auchan

Ahogy láthatjátok a honlapon, tényleg mindenfajta problémára kínálnak megoldást. Én mondjuk általában zsíros hajra való sampont szoktam venni, majd talán írok is a mostaniról, mert nagyon pozitív a véleményem. Bár most ezeket a termékeket fogom használni egy ideig, hogy tudjak véleményt mondani Nektek.:)

Gerovital Plant
- Petróleumos regeneráló hajszesz
- Sampon hajhullás esetén
- Regeneráló sampon
- Szérum töredezett hajvégekre
- Hidratáló krémminták



Gerovital Plant Petróleumos regeneráló hajszesz





Gerovital Plant Sampon hajhullás esetén




Gerovital Plant Regeneráló sampon




Gerovital Plant Szérum töredezett hajvégekre




Gerovital Plant Hidratáló krém



Első benyomások:
Mindegyik folyadék, gél átlátszó. A hajszeszen kívül a termékek illata isteni, a hajszesznek meg hát milyen lenne...:D Ő az egyetlen, ami üvegben van, a többi műanyag csomagolást kapott. Számomra az egész termékcsalád nagyon szimpatikus és nagy reményeket fűzök hozzájuk. Az utóbbi időben eléggé hullik a hajam, kapóra jött ez a "kis" csomag. A csomagolásuk kifejezetten komolynak mondható, kicsit olyan gyógyszertáras, főleg a sötézzöld-fehér dizájn, és a folyadékok barna üvege/tubusa miatt.

Tervek:
Úgy döntöttem, ilyen sorrendben fogom őket használni, ahogy itt betettem róla a képeket, és írtam meg a listát róluk. Először a hajszesszel bedörzsölöm a hajam, és a leírtak szerint hagyom hatni 3-4 órán át. Bár nem biztos, hogy erre mindig lesz is időm, ez nekem picit hosszú lenne. Ezután ajánlják a hajhullás elleni samponnal való mosást , de lehet, hogy a samponokat megcserélem. A fodrászom szokta úgy mosni a hajam, hogy az elsőnél finoman, inkább a hajtömeget, öblítés, utána pedig a fejbőrt ujjbeggyel jól megmasszírozva. Szóval először inkább a a regenerálóval mosnám a hajam nagy részét, aztán a hajhullás ellenivel a töveket. A végén pedig jöhet a még nedves hajra a töredezett végekre való szérum. Szépen összerakták ezt a készletet.:)

4 megjegyzés :

  1. A regeneráló sampon és a szérum nagyon nagyon jó. Olyan puha lett tőlük a hajam :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolgokat kaptál. Egy ilyen csomagot én is szívesen kipróbálnék, nagyon hullik a hajam :(

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Tudnál nekem írni egy e-mailt a darkangel13@citromail.hu -ra? érdekelne,hol lehetne felvenni a céggel a kapcsolatot... :)

    VálaszTörlés
  4. Engem érdekelne a mostani, zsíros hajra való samponod, szóval várom a posztot :)

    VálaszTörlés