2012. február 22., szerda

Helia-D Classic száraz bőrre

Azt hiszem, közel egy éve vettem még ezt a krémet. Egyrészt kerestem valamit télre, szárazabb bőrre, másrészt pedig kíváncsi voltam, mit tudhat ez a márka. Bár lehet mellényúltam ezzel a száraz bőrre valóval.:D

Helia-D Classic hidratáló krém száraz bőrre - Rossmann - kb. 1000Ft



A csomagolás nekem kifejezetten tetszik, szép és egyszerű. Ötletes, hogy a különböző problémára való krémek más kiegészítő színt kaptak, ahogy az enyém, a száraz bőrre való sárgát. Ennek a kis tégelynek doboza is volt, amit már régen kidobtam, de az is teljesen így néz ki. A márka felirata szép és kecses, amin még sokat dob az én szememben a tetején lévő dőlt, cikornyás H betű. A szövegek nagy része pedig arany betűkkel van fekete matricán. A matricák egyáltalán nem tűnnek olyan csúnya matricaszerűnek, biztosan ragaszkodnak a helyükhöz. Apróság, de ettől is komolyabbnak tűnik, nem lenne szép, ha jönne le. A fedél biztosan, de könnyen csavarodik a tégelyre, remekül zár. Az elején nekem előfordult, hogy a kupakba ragasztott fehér lap lejött, kicsit idegesített, de valami csoda folytán, ez már rég nem fordult elő. Nem tudom, mi lelte, de örülök.:D


Maga a krém. Az illata nagyon finom az én orromnak. Kicsit fahéjas, fűszeres, picit a karácsonyra és a mézeskalácsra emlékeztet. Az állaga elég sűrű, ami száraz bőrre való krémnél végül is nem csoda, de a bőr melegére kicsit enged, és könnyű eloszlatni. Zsíros érzetet kelt, ami sajnos jóval használat után is érezhető. Még ilyenkor télen, a nagy hidegekben sem szívta be teljesen a bőröm, nagyon száraz állapotában sem. Nem használom emiatt minden nap, csak mondjuk heti kétszer. Este kenem be az arcom, így reggelre egész szépen sikerül beszívódnia. Vagy a párnámba kenődnie.:D Remélem nem.. De nagyon száraz bőrnél nem tapasztaltam a reggeli arcmosás alkalmával azt a nyálkás érzést, amit a be nem szívódott krém és a víz találkozásánál ismerhetünk. Hidratáló feladatát ellátja, de semmi extrát nem vettem észre, egy átlagos krém is megtesz ennyit, és talán nem is ilyen zsíros. Kapható extra száraz bőrre való fajta is, nem tudom, az milyen lehet, ha ez ennyire zsíros.


Összességében egynek elmegy, most igyekszem elhasználni. Szerintem nem nyújt többet, mint más hidratáló krém, sajnos elég zsíros érzetet is kelt, ami jó pár órán át megmarad.

1 megjegyzés :

  1. A HeliaD-k mindegyike erett borre valo,kb.anyudnak,vagy a nagyinak,erre lettek kifejlesztve.

    VálaszTörlés