2012. február 29., szerda

Kék zöld sárga smink

Újabb kísérlet, főleg azzal, hogy mit lehet kihozni a kis L.A. Colors Circus palettából. Többször szeretném majd az ilyen szeméjpúdereim is elővenni, mert sminkelésnél már alap, hogy kiterítem a 88-asokat és kész, a többi meg eléggé elfelejtődött sajnos.


Amit használtam:
- NYX bázis (skin tone)
- L.A. Colors ötös szemhéjpúder (Circus)
- Essence duo szemhéjpúder (01 dream team - fehér)
- The Color Workshop tus
- Miss Sporty szemceruza (001)
- Essence hypno gloss spirál


Így készült:
- Vékonyan az ujjammal felvittem a bázist.
- Lapos ecsettel feltapogattam a kék színt a mozgó szemhéj külső részére és kicsit az alsó pillasor alá is.
- Ceruzaecsettel nyúltam a zöldbe, ez került a mozgó szemhéj belső részére, pufi ecsettel vittem belőle a kékre is, a szem közepére.
- A belső szemzugba sárgát tettem.
- A szemöldökcsontra fehér szemhéjpúder került, ezzel finomítottam a széleket is.
- A vízvonalam fekete ceruzát használtam.
- Tusvonalat húztam.
- Spiráloztam és kész.


Remélem tetszik!

6 megjegyzés :

  1. Ismét szuper lett :)) Nagyon ügyes vagy már mint mondtam :)
    Üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Olyan jól megy szerintem a szemedhez ez a smink! Megint ügyi voltál :]

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, olyan jók ezek az élénk színek! :)

    VálaszTörlés
  4. áá mindenki neon sminkkel nyomul :D én meg örülök, hogy kapok levegőt xD nagyon tetszik a műved amúgy :$

    VálaszTörlés