2012. február 7., kedd

KreatívKedd - Bollywood

Először egy kis okosítás, mert én személy szerint nem tudtam pontosan mit takar ez a név.:)

"Bollywood (hindi: बॉलीवुड, urdu:بالی وڈ) a köztudatban elterjedt beceneve a Mumbaiban található hindi nyelvű filmgyártás egyik legnagyobb központjának. A fogalmat gyakran helytelenül az egész indiai filmgyártással azonosítják, pedig Bollywood csak része az indiai filmiparnak. Ez az egyik legnagyobb filmgyártó központja a világnak. Az elnevezés maga Mumbai régi nevének, Bombaynek valamint az amerikai filmgyártás fellegvára, Hollywood nevének összevonásával keletkezett.
Bollywoodra leginkább mint hindi mozira hivatkoznak, bár gyakori a költői urdu nyelv használata is. Egyre nagyobb mértékben fordul elő továbbá az indiai-angol nyelv a párbeszédekben és dalokban. Az sem rendkívüli, ha angol szavakat, kifejezéseket vagy teljes szövegeket tartalmazó filmek készülnek."
Forrás: wikipédia


És amit a téma kihozott belőlem.:) Hozzáteszem, most először voltam úgy sminkemmel, hogy a fényképeket megnézve nem húzom a szám, hogy ez sem jó, az sem jó, vagy csak simán "tejjóóóég". Most nincs vele problémám.:D






19 megjegyzés :

  1. gyönyörű lett :$ én is majdnem kékhez nyúltam :D

    VálaszTörlés
  2. Te egy megközelíthetetlen istennő vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. kijelentem: szerintem ez az eddigi legjobb sminked. ez valami eszméletlen, eldobom az eszemet!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!:) most először vagyok elégedett:D

      Törlés
  4. Ez valami fantasztikus, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a szem smink formája nagyon különleges és a színek is meglepőek, nem konkrétan indiai de nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is ez az eddigi legjobb sminked, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű :)))
    A színek, a festés minden :)

    VálaszTörlés
  8. Brutáljóóó! Gyönyörű! Csodaszép! Nem lehet szavakkal elmondani! :))) Gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés
  9. jaj olyan kedvesek vagytok, köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  10. ez nagyonnagyon jó lett, és komolyan, jól is áll :]

    VálaszTörlés
  11. Csak ismételni tudom az előttem szólókat!!!:) A legjobb munkáid egyike:)

    VálaszTörlés