2012. február 21., kedd

KreatívKedd - Kifutó

Ezen a héten a nagy divatházak kifutói sminkjei közül szemezgettünk, és készítettük el őket.


Én ezt a sminket választottam. Christian Dior 2010 ősz. Ha kíváncsiak vagytok több hasonló sminkre, ITT jobbra/balra kattintgatva találtok még néhányat, nekem ez tetszett a legjobban, bár élénkebb színeket használtam, és nem vagyok húsos szájú, ferde szemű modell sem, plusz nem lett olyan szép szabályos, pillák is hiányoznak, de nagy szeretettel tőlem Nektek!:D






22 megjegyzés :

  1. Nem is semmilyen, hát tök színes teeee. Tök jó. :)

    VálaszTörlés
  2. Tök érdekes, de nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon durván jóóóó....:)

    VálaszTörlés
  5. Ezzel mehetnél is a kifutóra :]

    VálaszTörlés
  6. de aranyosak vagytok megint:$:) köszönöm szépen, örülök a pozitív visszajelzéseknek!

    CRaPTRaSH! niiiiincs az a pénz:D

    VálaszTörlés
  7. Hű ez aztán nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira örülök, hogy megtaláltam a blogod! Mostanában minden nap ide nézek, hogy van e vmi új alkotásod:)
    Ez a sminked is zseniális:):)

    VálaszTörlés
  9. mivel csináltad ilyen élénkre? nagyon kedvenc... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fehér szemceruzával csináltam neki alapot, plusz a narancs és a sárga a Sleek Acid palettából van, amik neonszínek. a kékhez meg igyekeztem a 88as palettából megtalálni a hasonló színekből a legpigmentáltabbat.

      Törlés
  10. ez annyira jóóóóóó!!! :)

    VálaszTörlés
  11. tökéletes lett,nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  12. wow már tegnap is néztem nagyokat hogy milyen jó szabályos lett :O eddig szerintem ez a legjobb KK alkotásod, és viccen kívül még jól is áll :)

    VálaszTörlés
  13. Eszméletlen!!! Nagyon tetszik nekem is, nagyon jól sikerült!

    VálaszTörlés