2012. február 16., csütörtök

Missha Perfect Cover BBkrém

Ne tudjátok meg, mióta halasztgatom ezt a bejegyzést. Szeptemberben lett meg talán a kis kiszerelés a sötétebb színből, karácsonyra pedig megkaptam a nagyot a világosabból, szóval már nagyon-nagyon rég rakosgatom a képeket.:D Remélem, még nem unjátok ezt a BBkrémet, és lesz még akit érdekel, bár már jó néhányan írtak róla bejegyzést, az enyém egy újabb vélemény.:)

Missha M Perfect Cover BB Cream - http://bbkrem.hu/ - 6270Ft
- No. 21
- No. 23


Hivatalos bemutató az oldalról:
"M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA++ BB krém, más néven Blemish Balm. Eredetileg lézeres plasztikai beavatkozások után használt krém, amely megnyugtatja és regenerálja a bőrt. A Missha Perfect Cover BB krém egyenletes, természetes hatású fedést biztosít, mellette nyugtatja, hidratálja a bőrt. Minden bőrtípushoz ajánlott, beleértve a pattanásos bőrt is, smink alapként vagy alapozóként használható. Fehérítő, ránctalanító és UV védő (SPF42) hatású."

Rendes kiszerelés (50ml):
http://bbkrem.hu/bb-kremek/kevert-bor/missha-m-perfect-cover-bb-cream-spf-42-pa-194.html
Kis kiszerelés (10ml): ebből sajnos csak a sötétebb szín kapható
http://bbkrem.hu/bb-kremek/kevert-bor/missha-m-perfect-cover-bb-cream-spf-42-no-23-10ml.html


A csomagolás teljesen szimpatikus, komoly. Ez a pumpás megoldás az elején nem tetszett, nem tudtam, hogy tegyem le vagy mifene.:D Ugyanis az elején sehogy sem akart rendesen jönni, csak úgy "köpködött". De most már megbarátkoztam vele. Sikerült eltalálni azt is, hogy mennyit nyomjak.

Egy kevés, kellemesnek mondható illata van. Az állaga megfelelően krémes, de picit sűrűbbnek mondanám, amit felvitelnél érzek leginkább. Jól kenhető, szépen oszlik el az arcon, és ahogy sokan írták, nekem is a legjobb kézzel felvinni. Bár azóta alapozókat is inkább kézzel szoktam az arcomra kenni, pedig mikor meglett az alapozóecsetem, elájultam, mennyivel szebb vele az eredmény.


De vajon mennyit teljesít az ígéretekből..?

Alkalmazkodik a bőr színéhez. Nem hazugság, tényleg nagyon jól alkalmazkodik. Próbaként csak a kicsiből rendeltem, és utólag vettem észre, hogy a sötétebb szín lesz. Megijedtem, mert nekem elég világos a bőröm többnyire. De a nyári színem után tökéletes volt egy darabig. Most már kellett a világos.

Gyógyítja a bőrt. De még mennyire! Már az elején észrevettem, hogy ha kijön egy patti valahol az arcomon, és rákenem ezt a BBkrémet, sokkal sokkal gyorsabban gyógyul, már egy nap után látványos az eredmény. Na de nem csak az újonnan kijött pattik ellen teljesít ilyen jól, hanem a régiek sebhelyeit is rendbe hozta. Bár valószínűleg ez részben a szappanok használatának is köszönhető.

Hidratálja a bőrt. Ez is így van, de ha picit száraz a bőröm, és úgy kenem rá, nagyon rusnyán néz ki, de ez minden alapozónál így van.

Fehéríti a bőrt. Erre sem tudok rácáfolni, semlegesíti a bőrpírt, igazából még a hideg időben kipirult arc sem olyan piros, mint lenne egyébként,

Ránctalanító. Ennél is feltételezem, hogy a szappanoknak  is köze van hozzá, de nyár végén azt vettem észre, hogy a homlokomon nagyon mély mimikai ráncok vannak már. Azóta használom a csokis szappant, lassan két hónapja a kamélia szappant is, plusz a BBkrém, és rengeteget segített, feszesebb lett a bőröm sokkal.

Tartós. Azért a nap végére eléggé megkopik, és nem olyan, mint mikor felkentem, de amit kell, azt fedi rendesen estig, az biztos!

Zsíros bőrre... Ezzel az oldalával nem vagyok teljesen elégedett, mert hiába viszem fel rá a W3 púdert, pár óra után a T zónában átfényesedik. Néha úgy érzem, mintha zsírosabb lenne így a bőröm, mint bármilyen termék nélkül.

És végül, amit sokan állítanak... 
Jobban fed, mint egy drogériás alapozó. Ez az egy pont, amivel nem igazán értek egyet. Nálam például a Maybelline Affinitone alapozó jobban fed. Nem mondom, hogy nem fed, mert tényleg szuper, de túlzásnak érzem, hogy jobban a drogériás alapozóknál.



Összességében végül is részemről szuper vétel, nagyon szeretem, jól fed, emellett nagyon jó hatással van a bőrre, számomra ez utóbbi a legfontosabb. Gyakorlatilag minden igaz abból, amit ígér, tényleg teljesít. Nyugodt szívvel kenem mindig az arcomra. Az alapozóknál volt olyan, hogy hagytam ilyen "levegőzős" napokat az arcomnak, de ennél szívem szerint akkor  is használnám, amikor csak itthon vagyok. Tényleg csak ajánlani tudom

5 megjegyzés :

  1. Én nem unom, mert szeretném kipróbálni, majd ha rászánom magam, de egyelőre csendben ülök, és várakozok, ki mit ír/mond róla. Szóval felőlem mindenki írjon nyugodtan róla, meg hát minden embernek más és más a véleménye, ezért is jó, hogy így több véleményt megtudunk, és nem csak a reklámok által agyon ajnározott cuccokat vesszük meg, aztán esetleg koppanunk. :]

    VálaszTörlés
  2. de azért lehet építeni, hogy jobban fedjen? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet építeni:) jó, hogy kérdezed, ezt kifelejtettem, pedig elég fontos

      Törlés
  3. Én még csak a mini kiszerelést próbáltam és nekem is bejött, de a zsírosodással hasonló tapasztalataim vannak. Sajnos iszonytisan fénylik az arcom tőle, olyan, mintha kilökné az összes faggyút. De amúgy patik nem lesznek tőle és az alapvetően pattanásos bőrömet is helyrerakta (mondjuk ebben biztos sok szerepe van a ZAMIAN szappanak és arcmaszknak, amit a bejegyzésed olvasás után rendeltem meg :P)
    Szóval én szeretem, de már gondolkodtam, hogy a kicsit drágább de lehet, h a zsíros bőrömnek megfelelőbb BRTC Blemish Recover Balm-ot veszem meg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. imádom a zamian szappanokat. hhmmm. nagyoooon:D

      Törlés