2012. február 20., hétfő

Natúr smink

Rég osztottam már meg igazi natúr sminket, úgyhogy most kaptok egyet. Semmi extra, csupa matt, csupa natúr.



Használt termékek:
- NYX bázis (skin tone)
- Sleek Oh So Special (bow - vajszín, the mail - világos barna, boxed - sötétebb barna)
- Astor liquid eyeliner (ha nem csal a szemem, sötétbarna)
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss


Így készült:
- Vékonyan eloszlattam a bázist az ujjammal.
- A mozgó szemhéjra lapos ecsettel világosbarnát tettem.
- A belső szemzugtól befelé vajszín került, amit összemostam a világosbarnával.
- A szem külső sarkába sötétbarnát tettem kis pufi ecsettel, ugyanezt a színt ceruza ecsettel az alsó pillasor alá is használtam.
- Vékony, sötétbarna tusvonalat húztam.
- A vízvonalam fehér ceruzával húztam ki.
- Spiráloztam és kész!


Remélem azért tetszik! Holnap Kreatív Kedd!;)

4 megjegyzés :

  1. Azért tetszik! :P Na de, én amúgy is szeretem az ilyen és ehhez hasonló sminkeket. ^^

    VálaszTörlés
  2. Olyan aranyos szemhéjad van. :D Biztos nem mondtak még ilyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na hát ezt tényleg nem mondták még:D:D:D:D azt igen, hogy szomorúak a szemem meg h kétségbeesetten tudok nézni (fényképeken főleg:D), de hogy aranyos... ez új:D:D:D köszi!:D

      Törlés