2012. február 14., kedd

Nivea Pure Balance sampon - Zsíros hajra

A Gerovital Plant hajápoló termékcsaládról szóló bejegyzésnél phoenix kérte, hogy írjak a mostani samponomról is. Remélem hasznos bejegyzést lesz, bár egy samponról nem sok mindent tudok írni.:P

Nivea Pure Balance hajzsírosodás elleni sampon - Rossmann - 7-800Ft


Zsíros hajra szoktam sampont venni, de nem vagyok benne biztos amúgy, hogy tényleg szükségem van rá, mert szerintem az egész napos megállás nélküli hajpiszkálástól zsírosodik.:D Tényleg nem tudom abbahagyni... Ha csak az egeret fogok, biztos, hogy a másik kezem valahol a buksimon tanyázik.:D Na mindegy, ez nem is fontos.:) Ezelőtt a Fructis Citrus Detox samponját használtam, ami szintén zsíros hajra való, de már eléggé úgy éreztem, hogy kezd veszíteni a hatásából, eljött a váltás ideje. Nézegettem a samponos polcokat, aztán valamiért emellett döntöttem, és egyáltalán nem bántam meg.:)


Nagyon a csomagolás ecsetelésébe nem kezdek bele, nekem egy samponnál igazából a dizájn majdnem teljesen mindegy, egyedül az fontos, hogy praktikus legyen. Ennél a terméknél ez a lehető legjobb. Nem olyan, ami kicsúszik a kézből, részben a formának köszönhetően. A kupakja felnyitós, ez is tök jó, nem szeretem, ha csavargatni kell meg babrálni vele a zuhany alatt, ez így a legpraktikusabb.


Maga a sampon kicsit gyöngyházas, sűrűbb állagú, nagyon jól habzó. És amiről ódát zengenék, az illata. Isteeeniiiii!!!! Élmény dobálni a hajam hajmosás utáni napon, mindig megcsapja az orrom.:) Egy idő után biztos nem fogom már érezni magamon, de most még igen és ahj de nagyon finom.:D A tubusban (vagy mi ez?) is tetszik, de a hajamon még jobb.

A másik pedig a hatása. Nagyon jót tett a váltás. Általában este mosom meg a hajam, és utána 2 napig szép, 1 napot pedig még sikerül ráhúzni trükkökkel.:D Most 2 napig volt teljesen jó, és még a 3. napon sem volt olyan szörnyű a helyzet mint szokott. Meg is lepődtem, főleg, hogy jobban teljesített, mint a Citrus Detox, pedig annak a neve is sugározza, hogy "na ez neked marha jó lesz". Szóval nagyon elégedett vagyok a teljesítményével.


Összességében szuper vétel volt, ajánlom mindenkinek, aki zsíros hajra keres éppen sampont. Az illat csodás. a hatás kifogástalan.

13 megjegyzés :

  1. flakon! de nem piszkálódásból írom, nekem is van, hogy a legegyszerűbb szavak nem jutnak eszembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!:D:D:D hahh, mennyivel jobb:D

      Törlés
  2. A hajpiszkálás ismerős... utálom, de egyszerűen kiskorom óta pödörgetem a hajamat. Sőt, másokét is... Ez nem tudom milyen szokás nálam, de szerintem még a síromban is a hajam fogom pödörgetni :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is, állandóan és másokét is...:D most is. abba se bírom hagyni. ha koncentrálok rá, hogy ne csináljam, kb ilyen görcs van a kezemben a semmittevéstől:D

      Törlés
    2. Azt hittem ez csak nálam valami degeneratív dolog, de akkor már megnyugodtam :D
      Viszont érdekes, ha más piszkálja az én hajam, azt utálom, a tesóm meg imádja, ha piszkálják a haját, így én "tetvészem" és akkor mindkettőnk hülyesége kielégülhet :DD

      Törlés
    3. már ketten vagyunk ilyen buggyantak akkor.:D vagy csak simán tiszta idegbetegek...:D én imádom azt is ha piszkálják, kiskoromban mindig anyu piszkálta az enyém, lehet innen jött:D:D

      Törlés
  3. Most keresek én is zsíros hajra, de szeretnék elkezdeni szilikonmenteset használni, zsírosodás+szilikonmentes kombót meg nemtom hol fogok találni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig az alterra papayás sampon elég jól teljesít, szerintem próbáld ki. :]

      Törlés
    2. Szilikon mentes nekem nem használt... ugyanolyan volt,mint a többi. Én kénsampont használok zsíros hajra, nekem bevált. :) Most a teafaolajat is próbálgatom a babasamponba csepegtetve. Olvastam, hogy az is nagyon jó zsírosodásra. :)

      Törlés
  4. Köszi szépen :)
    Szerintem ki fogom próbálni ezt a sampont, ha már ilyen jó véleménnyel vagy róla :)
    Én is állandóan piszkálom a hajamat...
    Amúgy már rég leszoktam a zsíros hajra való samponok használatáról, mert úgy vettem észre, hogy egyáltalán nem bírja velük tovább a hajam, úgyhogy mindig éppen olyan sampont használok, ami megtetszik (most éppen schauma barna hajra valót - bár nem hiszek ezekben a kül. hajszínekre való samponokban, de ez volt akciós :D), általában normál, vagy igénybevett hajra valót (ugyanannyi ideig bírja vele a hajam, mint a zsíros hajra valóval).
    Én régen 2 naponta mostam a hajam, aztán átszoktattam egy nyár alatt a 3 napra, aztán következő nyáron a 4 napra, de az 5 napot már nem tudom megvalósítani :D Így 2 napig szép, 3. nap hordható, 4. nap meg már össze kell fogni.
    Amúgy nagyon-nagyon sokat számít, hogy mennyire szennyezett a levegő, amivel érintkezik a hajad. Egyszer voltam hegyekben "nyaralni" Ausztriában, még a 2 napos korszakban,és mindenféle erőlködés vagy trükk nélkül 1 hétig bírta a hajam!

    VálaszTörlés
  5. Szerettem a Nivea samponokat...amíg ki nem derült, hogy attól volt korpás a hajam...már ott tartottam, hogy bőrgyógyászhoz megyek emiatt, de megoldotta a dolgot, hogy másik sampont kezdtem használni. Szinte azonnal elmúlt a korpásodás.

    VálaszTörlés
  6. Érdekes, én is próbáltam ezt a sampont, viszont nekem csak még rosszabb lett tőle a hajam. :S DE ugye nem vagyunk egyformák:) Niveából sztem a testápoló verhetetlen!

    VálaszTörlés
  7. ááá én is piszkálom a hajam :D tudok a hajamra nyolcas csomót kötni, meg ki is bogozni...kicsit beteges :D

    VálaszTörlés