2012. február 1., szerda

Pan Am - Colette smink

Immmádom ezt a sorozatot! Colette az egyik kedvenc szereplőm, mert olyan kis kedves mosolygós, és francia, én meg szeptember óta tanulok franciát, úgyhogy tök jó!:D Meg muszáj kihasználni a frufrum!:D:D A bejegyzést Krisztinek ajánlom, mert ő hívta fel a figyelmem a Pan Am-re!:) Nyah, tessék lássék!


 forrás: Google



A közeli képek nem nagy élmények, de azért lefényképeztem, hogy közelebbről is lássátok. Csak egy bőrszínű szemhéjpúdert használtam, ami kicsit világosabb a bőrömnél. Plusz a tusvonal!:)



Remélem tetsziiiiiik!:)

11 megjegyzés :

  1. Jóééég, azt hittem új hajad van, annyira hasonlít rád a lányzó :DD
    Nagyon cuki lett :))

    VálaszTörlés
  2. nagyoon szép tusvonalat tudsz húzni:) Egyébként nézz be a blogomba,hiszen díjat küldtem Neked:)

    VálaszTörlés
  3. hihi, tényleg nagyon hasonlítotok! :)

    VálaszTörlés
  4. tök jóóó :D és tényleg hasonlítotok :)

    VálaszTörlés
  5. hű, de kis helyes vagy :)
    Mivel húztál ilyen baba tusvonalat?

    VálaszTörlés
  6. olyan cuki pofis lettél ezzel a frufruval-sminkkel! :D

    VálaszTörlés
  7. jaj de arik vagytok:D

    paphu! the color workshop folyékony tussal

    VálaszTörlés
  8. Sose tudtam mi a bánat az a TCW, de végre megvilágosodtam :D

    VálaszTörlés
  9. itt olvastam először bármit is a Pan Am-ről..aztán pár napja eszembe jutott és három nap alatt kivégeztem az egészet. Köszi :)
    Egyre többet járok ide :D

    VálaszTörlés