2012. február 15., szerda

Pink-barna smink

Az utóbbi időben nagyon megfeledkeztem a Metal Mania palettáról, ezért őt használtam itt is. Babásabb rózsaszín általában nyugodt szívvel párosítom barnával, de ilyen pinkesebbet még sosem próbáltam vele, most megnéztem, íme az eredmény! Szerintem jól néz ki a szemem színéhez.



Amit használtam:
- NYX bázis (skin tone)
- Coastal Scents 88 Metal Mania (pink, lilás fényű barna, rózsaszínes fényű fehér)
- Essence smokey eyes ceruza
- TCW tus
- Essence hypno gloss spirál


Így készült:
- Az ujjammal vékonyan felvittem a bázist.
- A mozgó szemhéjra lapos ecsettel vittem fel a fényes pink szemhéjpúdert.
- A mélyítővonalhoz került a lilés fényű, meleg barna árnyalat pufi ecsettel. Ugyanezt tettem az alsó pillasor alá is ceruzaecsettel.
- A belső szemzugba és a szemöldökcsont alá rózsaszín fényű fehéret tettem.
- Tusvonalat húztam.
- A vízvonalra fekete szemceruzát használtam.
- Spiráloztam és kész!


5 megjegyzés :

  1. Nekem is nagyon tetszikk:-)

    VálaszTörlés
  2. Teljesen jó lett, de úgy megnéztem volna egy egész arcos képet is, mert tuti jól áll! :]

    VálaszTörlés
  3. Ú nagyon bejön! Szép munka :))

    VálaszTörlés