2012. február 13., hétfő

Piros, szürke, fehér köröm

Bár ezzel nem árultam el, hogy mi van rajta, de majd meglátjátok mooooost.:D Nem tudtam milyen színeket használjak, ezért Facebookon megkérdeztelek Titeket. Elsőként Orbán Klaudia reagált, és javasolta ezt a három színt, bár nem tudta mire. Tádám, erre!:D Bár egyáltalán nem vagyok megelégedve magammal, és kicsit a magyar 80-as évek csúnya melegítői, és popsi alá érő, férfi rövidnacijai jutnak valamiért eszembe a körmeimről.:D Ami nem jó, szóval hamarosan le fogom mosni. De előbb megmutatom persze.:)


Így készült:
- Egy rétegben pirosra festettem a körmeim.
- Egy csepp fehér lakkot tettem ki pici papírra és toll segítségével pontokból álló virágmintát rajzoltam a gyűrűs ujjakra.
- A többi körmöm végét szürke lakkal festettem.
- A szürke és piros színt valahogy el akartam választani, hogy láthatóbbak legyenek, ezért fehér csíkot húztam a szürke rész szélére. Igyekeztem vékonyra, de az ecset ennél szebben nem engedett dolgozni.:D
- A végén még picit javítottam a szürke részt, újra átmentem rajt a lakkal ott, ahol ráment csúnyán a fehér.
- Fedőlakkot kentem és kész is!


Használt termékek:
- Orly Nailtrition
- S-he (424 - piros)
- Essence Surfer Babe (szürke)
- Essence francia manikűr szett (fehér)
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem tetszett, jóéjt!:)

4 megjegyzés :

  1. Pedig nekem tökre bejön, és büszke vagyok a színkombinációra :P
    A virág meg tök cuki lett:]

    VálaszTörlés
  2. nekem is bejönnek a színek :) nagyon ügyi vagy :))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem olyan kis vidám!A kis virágok meg különösképpen tetszenek:)

    VálaszTörlés