2012. február 11., szombat

Randismink

Vagy Valentin napi.:D Kinek mi tetszik. Szerintem ez a kis szemsmink elég egyszerű is, szép is (a színekre gondolok elsősorban:D), visszafogott is, bár ahogy Dorka mondta a legutóbbi videójában, a fiúk úgyse veszik észre...:D Írtátok, hogy egész arcos képeket is csinálhatnék ilyenkor, de most elég száraz a bőröm, igyekszem gyorsan rendbe hozni, és ha szeretnétek, kitalálok valami nagyon Valentin napi sminket még kedd előtt.



Amit használtam:
- NYX bázis (skin tone)
- Coastal Scents 88 Metal Mania (lila, barack, lilás sötétbarna)
- Coastal Scents 88 Original (fekete, bőrszín, szürkés barna a szemöldökre)
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss spirál


Így készült:
- Először az ujjammal vékonyan felvittem és eloszlattam a bázist.
- A mozgó szemhéjra felvittem egy fényes, csillogó lila szemhéjpúdert lapos ecset segítségével.
- A belső szemzugtól befelé, a mozgó szemhéj felé barack színű, fényes szemhéjpúdert tettem. Ugyanez került az alsó pillasor belső része alá.
- A mélyítővonalhoz egy lilás fényű, sötétbarna szemhéjpúdert használtam pufi ecsettel, ceruza ecsettel pedig az alsó pillasor külső része alá.
- A külső V-be tettem egy kevés feketét, amit ugyanazzal a pufi ecsettel összemostam a sötétbarnával.
- A széleket matt bőrszínnel egyengettem el.
- Fehér ceruzát használtam a vízvonalon, de annyira nem látszik sajnos.
- Spiráloztam, szemöldökigazítás, és kész!


Remélem tetszett!:) Egyébként, ha bármilyen ötletetek, kívánságotok van, hogy milyen bejegyzést szeretnétek, nyugodtan írjatok, nekem is könnyebb, ha tudom, mit látnátok szívesen!

2 megjegyzés :