2012. február 19., vasárnap

Skins - Emily smink

Nem tudom, hányan nézhetik közületek a Skinst. Nekem a 3-4. évad csapata volt a kedvencem, de inkább a 3. évad tetszett csak. A mostani meg már kicsit beteg az én lelkivilágomnak, de azért nézem persze.:D Ezt a "smink"-et már jóóóó rég csináltam, de nem tettem ki eddig, mert újra akartam készíteni, mivel.... Abban az "a rossebbe, megint lemaradt a spirál" időszakban készült.... Ne haragudjatok érte!:S Próbáljátok odaképzelni! Azért mutatom meg, mert ha eddig nem csináltam újra, ugyanezt nem is fogom, az biztos. Egy megnézést pedig talán megér a dolog. Messziről, fagyival elmegy, mondjuk így...:)





Az alapot ez a kép adta. Elég rossz minőségű, a 3. évad első részéből vágtam ki, mert neten nem találtam rendes képet, ahol látszódna bármi is. Ez sem az igazi, de nem álltam neki újranézni a sorozatot, jobbat keresgélve. Sötétebb rúzst használtam, mint a képen, de a hajszín sem stimmel végül is. Remélem a baki ellenére azért kedveteket lelitek benne! Igyekeztem kedves nagy szemeket és rózsás arcot kreálni.


Bahh!


Az ecsetek mellé már figyelmeztetésként odakészítettem egy spirált jó ideje, hogy ne forduljon többet elő ilyen baki, egyelőre sikeres a küldetés.:D Érdekes, ha megyek valahova, sosem felejtem el. Na mindegy!:D

7 megjegyzés :

  1. utsó kép <3

    a paróka nagyon ott van, a smink meg jó lett :]
    igaz, én nem nézem, illetve szerintem a másik skinst néztem, de abból is csak az első két évadot

    VálaszTörlés
  2. Én nézem ezt a sorozatot, bár már hallottam róla. Tényleg annyira jó?
    A smink csinos lett. A parókát meg imádom!*-*

    VálaszTörlés
  3. Végre valaki nem azon sír, hogy az első évad volt a legjobb... Aranyos lett az utolsó kép, de én azért hiányolom a szépségpöttyöt. :)

    VálaszTörlés
  4. Haha énis szerettem az első 4 évadot :D onnantól fölfele már nem néztem, lehet sok lenne benne már az erőltetett dolog!

    Az ott tusvonal????? Azt hogy csináltad? :D Nagyon cuki lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, egy leheletnyi tusvonal.:D filces tussal csináltam.

      Törlés
  5. hát én akárki akármit is mond, első generáció-fan vagyok, de tetszett a második is, csak nekem zavaró volt, hogy az Effy körül forog az egész kb, mert az első generációnál még mindenkiről ugyanannyira volt szó. Itt meg szerintem eléggé eltolódott az Effy-Freddie-Cook szerelmi hármas irányába. De ettől függetlenül szerettem, sőt, a harmadik generációt is megnéztem:D
    Az utolsó kép tényleg nagyon jó:))

    VálaszTörlés